Alecken Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Tenkte å slenge ut noen bilder av familietralla til madamen.. med div mods gjort av meg etter liten kræsj for noen mnd siden. Har nivåregulering bak så skal inn og senkes snart.. Ellers er den ikke helt ferdig.. mangler å montere tåkeys. Skal også få en skikkelig polering. M5'n er en av få originale 3.8 i Norge. Med alt utstyr + nurburgring understell 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Tøffe hjul på touringen. Hvilket merke er det? Det ligner litt på Schmidthjul, men jeg er ingen kjenner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Schmidt PC Line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Du mangler tåkelykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Kul familietralle! Tror Scmidt-felga hadde tatt seg veldig bra ut på E34n Men LED baklys på org 3,8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Kul familietralle! Tror Scmidt-felga hadde tatt seg veldig bra ut på E34n Men LED baklys på org 3,8? La merke til det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 de baklyktene på m5'n va IKKE pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Ja unnskyld meg, hva er det du har trøkka inn som baklykter? ;O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Enig angående de lyktene.. Schmidt felgene skal på E30'n min etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå