Gå til innhold

E38 "White Stance". Nylakkert, Flere bilder!

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ka felg er det eller ka nettside?;)

Har tatt bort logoen så d ikke skal visest :lol:

Må jo få tak i noen felger som andre ikke har :mrgreen:

Kan heller gi deg kontaktdetaljer etter at jeg har handla selv. Usikker på leveringstid, kvalitet osv..

Skrevet

er ikke ute etter samme felg:P men di var så pass fete at jeg lurte på om du visste kanskje om en side som jeg ikke har sett gjennom. lyst på kantfelg jeg å, bare i svart senter og polert kant

• 2 weeks later...
Skrevet
er ikke ute etter samme felg:P men di var så pass fete at jeg lurte på om du visste kanskje om en side som jeg ikke har sett gjennom. lyst på kantfelg jeg å, bare i svart senter og polert kant

Oki :) Nei jeg fann de på en sånn kina-ebay lignende side. Var ingen butikk, men det er jo mange rå, billig og bra felger på ebay, tyske sider osv da... Litt spent på hvordan det blir med frakt for min del fra Kina, men får bare satse på at de sendere de..

Skrevet

Sender gjør de nok, men du må regne med å betale for det.

Jeg handla fra der, og det var kun DHL som var alternativet. Og de er ikke billige.

Det jeg handlet var dessuten kun en frontlippe og noe småtteri som ikke veier noe.

Skrevet
Sender gjør de nok, men du må regne med å betale for det.

Jeg handla fra der, og det var kun DHL som var alternativet. Og de er ikke billige.

Det jeg handlet var dessuten kun en frontlippe og noe småtteri som ikke veier noe.

Ja det blir vel litt i frakt. Får se hva de finner ut :roll:

Skrevet
Dubai look =hvit ja.

Kan bli tøft dette.:)

Hvit med jævli mye støv og sand i lakken da ;)

Hehe, ja får heller prøve å unngå sanden. :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet
hvis det er mafia prosjekt så må den jo bli svart da :P

har selv lyst på øyelokk til min bil, men klarer bare og finne til facelift :( kansje jeg må lage selv jeg også? syns ikke lyktene på prefacelift er noe fine, så øyelokk kan nok hjelpe litt ja.

lykkte til med prosjektet, skal bli spennende og følge med her

toppen av pre facelift og facelift lyktene er like. panseret er også likt. er bare i bunn av lyktene som ikke er like. så facelift øyelokk burde passe på pre facelift også.

• 1 month later...
Skrevet
Skjedd noe mer her da? :)

Har konsentrert meg mest på å få ferdig e30'en til sommerens treff, men det blir vel mer på 730en også etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...