Trd Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Har nå endelig fått lyd i anlegget mitt. Har kobla opp alt(tror jeg). Mangler bare en "fagmann" som kan justere det inn rett. Gleder meg til å høre det endelige resultatet. Når det er gjort er det støping av nye sideplater/trekk i bagasjerommet som må fixest. Blir vel bestillt felger også, om ikke så lenge..
Trd Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 21" felger er kommet i hus. Skal bli moro å se dem på bilen. Skal legge ut bilder senere
635csi Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Må komme deg hjem for å prøvemontere nå da! De har ligget og fristet en uke nå snart
Trd Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Må komme deg hjem for å prøvemontere nå da! De har ligget og fristet en uke nå snart Hehe, ja can't wait!
Trd Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Beklager dårlige mobilbilder! Skal komme sterkere tilbake
Trd Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Fortsatt litt høg, så må få gjort noe med det. Tenkte kanskje å valse hjulbuene også om det lar seg gjøre. Ta litt etterhvert
NBCustom Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 når du får den ned litt til så blir den helt verst! blir bra det her..
Trd Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 når du får den ned litt til så blir den helt verst! blir bra det her.. Ja, den MÅ ned iløpet av vinteren! Men det koster å ha to prosjekt på samme tid
Spiff Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 dekk dimm er det på dissa og bredde på felga? må litt ned ja, ser bra ut det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå