Gå til innhold

X6 Typhoon RS

Share

Anbefalte innlegg

http://www.dinside.no/847373/en-tyfon-paa-hjul

Med 900hk og 870NM burde jo denne flytte greit på seg. Hva synes dere?

Sikkert sinnsykt morsomt å kjøre, men liker ikke ideen bak en stor 4x4 som m model. Av den grunn så kommer jeg aldri like slike bygg som dette...

Jeg syns også at en vanlig x6 ser helt forferdelig ut, men denne tok jo alle rekorder. Vanlig x6 er jo nydelig i forhold til den stylingen der :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en X6 er kan omtales på lik måte som en volvo.

og style en volvo er som og sminke en gris.

og style en X6 er som og sminke en gris.

javel 60_1439164806.jpg

image_large.php?image_id=286729 veit i alle fall hvem jeg synes er penest :P og hvem jeg ville hatt også når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en X6 er kan omtales på lik måte som en volvo.

og style en volvo er som og sminke en gris.

og style en X6 er som og sminke en gris.

javel

veit i alle fall hvem jeg synes er penest :P og hvem jeg ville hatt også når jeg tenker meg om.

plastikken sitter ikke fast i karrossen vet du :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja. Nå er det på tide at gubbene på forumet her legger gebisset i vannglasset å tar seg en lur ;):lol: Godt å se noe som skiller seg ut for en gangs skyld. Mye kjedlige BMW,er som er like som alle andres ute på vegene. Jeg syns dette var en knallgrom bil. ÅNEI, jeg er ikke 17 år.. Jeg er faktisk 34. Men har aldri fallt meg inn å bruke flere hundre tusen på en bil som ser dønn lik ut som 700 andre i samme kommune ;)

Men den E38,n som er avbildet over her. den er VIRKELIG stygg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image_large.php?image_id=286729

Volvo S60 R er jo DRITfin i virkeligheten :) De ekstra touchene hjelper utrolig mye. Spess hjulene og blå speedometerskivene - også har den aktive dempere :)

Men jeg har aldri likt X6... Syns Cayenne er liksom OK, skal du ha en bil som klarer alt så kjøper du deg S modellen med manuelt gir... Eller så kan alle performance SUVer gå og legge seg, poengløse show off biler... "Se på meg, jeg har en rask SUV" Også.....? Da har du egentlig en bil som ikke passer banen, ikke passer veien, ikke passer av veien, ikke passer i byen (der alle SUV kjøperne bor) eller noe som helst... Poengløs bil...

Ta f eks Cayenne Turbo: OK den er rå. Men bremsene er så mongosvære at du aldri får kjøpt off road dekk som passer. Ganske poengløse biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...