BMWE39turbo Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 pris er Uten frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 pris er Uten frakt? Ja, alle priser er uten frakt=) men disse koster jo ikke mye å sende da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 hallo Thomas, har du fortsatt igjen E36 M3 3.2 forstilling? evt venstrestyrt? og muligens de E36 M3 Sedan felgene jeg så på når jeg henta bakstillinga for et halvt år siden ca:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 hallo Thomas, har du fortsatt igjen E36 M3 3.2 forstilling? evt venstrestyrt?og muligens de E36 M3 Sedan felgene jeg så på når jeg henta bakstillinga for et halvt år siden ca:) Hei igjen ja! Jada, jeg har forstillinger igjen vettu, men desverre ingen fra venstrestyrt bil.. Kan derimot muligens skaffe venstrestyrt m3 styring, må bare høre om kameraten fortsatt har den.. Jeg har også M3 sedan felgene ja, har 3 sett=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Har du bakluke m vinge til coupe? Pris og farge? Rust og lakkskader? Skulle hatt tak i en med lakktype - BMW SCHWARZ II . Vet ikke om det er noen nyanser av denne fargen men er det som står på tårnet. Hei! Jeg har ingen deler i svart til e36 unntatt en sedan luke uten vinge (har vært vinge, men er fjernet, og ikke i særlig super stand men 250 kr da=)), men jeg har flere luker med vinge til coupe da.. litt forskjellig stand, men for det meste meget bra! 1.500 kr inkl allt. Får du tatt bilder av den beste luka du har med vinge til coupe, bremselys hadde også vært tøft å ha i vingen om du har:) sender mail på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Har du bakluke m vinge til coupe? Pris og farge? Rust og lakkskader? Skulle hatt tak i en med lakktype - BMW SCHWARZ II . Vet ikke om det er noen nyanser av denne fargen men er det som står på tårnet. Hei! Jeg har ingen deler i svart til e36 unntatt en sedan luke uten vinge (har vært vinge, men er fjernet, og ikke i særlig super stand men 250 kr da=)), men jeg har flere luker med vinge til coupe da.. litt forskjellig stand, men for det meste meget bra! 1.500 kr inkl allt. Får du tatt bilder av den beste luka du har med vinge til coupe, bremselys hadde også vært tøft å ha i vingen om du har:) sender mail på pm. PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Throwhing stars felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 hallo Thomas, har du fortsatt igjen E36 M3 3.2 forstilling? evt venstrestyrt?og muligens de E36 M3 Sedan felgene jeg så på når jeg henta bakstillinga for et halvt år siden ca:) Hei igjen ja! Jada, jeg har forstillinger igjen vettu, men desverre ingen fra venstrestyrt bil.. Kan derimot muligens skaffe venstrestyrt m3 styring, må bare høre om kameraten fortsatt har den.. Jeg har også M3 sedan felgene ja, har 3 sett=) fint om du har tilgang på en venstrestyrt, de M3 felgene var breiere bak enn foran? mye skal du ha for de delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Throwhing stars felger? Ja? Jeg har det=) selges for 4.500. 8"/9" * 17" org M5 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 fint om du har tilgang på en venstrestyrt, de M3 felgene var breiere bak enn foran? mye skal du ha for de delene? Jeg har forstilling fra m3 rhd, og du kan jo uansett kjøre med en 325, 320 eller hva som helst tannstag så lenge? funker fint det også! Forstilling komplett med allt skal jeg ha 5.000 for og 4.000 for felgene (og ja, de er bredere bak) det tannstaget fra lhd m3 koster i tilfellet en del i tillegg, da du får kjøpe det av en venn av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Throwhing stars felger? Ja? Jeg har det=) selges for 4.500. 8"/9" * 17" org M5 felger. Ting skal selges? Ikke interessert i å bytte mot e39 m5 felger? Du skjønner jeg må helst må bli kvitt noe sett får jeg skaffer meg nye. Hilsen Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Throwhing stars felger? Ja? Jeg har det=) selges for 4.500. 8"/9" * 17" org M5 felger. Ting skal selges? Ikke interessert i å bytte mot e39 m5 felger? Du skjønner jeg må helst må bli kvitt noe sett får jeg skaffer meg nye. Hilsen Joachim skjønner ikke hva du mener, ting skal selges? Allt jeg har av deler er til salgs stort sett!=) Nei desverre, jeg har 6 eller 7 sett med e39 m5 felger selv jeg, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Har du noe interiør til E36 Sedan? Jepp, grått (hvitt) skinn i meget fin stand!! 3.500,- Har du bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Hvor mye skal du ha for svarte M3 innstegslister og sorte matter med ///M påskrevet? Til E36 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Hvor mye skal du ha for svarte M3 innstegslister og sorte matter med ///M påskrevet? Til E36 Coupe. 300 for listene, og matter med m logo er kopi varer som jeg ikke har.. ekte m3 matter står det ikke m3 på=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå