Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet
facelift front + preface hekk er i hvertfall = ræv!

enig med deg 316, menkunne jeg kommet med et tips ? skjær ut den utsparinga i leppa, ser bedre ut en hullene som er der - som gir en vis bane bil følelse. funksjon over form. men skal bli gøy å se hvordan denne blir til våren :wink:

smak å behag..

Skrevet

Fikk en pakke fra Latvia i går med chromenyrer i... Og i dag har jeg bestilt følgende:

Ganske sikker på at noen mener dette er usmakelig og harry. Jeg bryr meg ikke, skal stashe opp bilen med MASSE slik!

Disse skal få henge i siderutene bak

6063o1.jpg

I grillen...

horebukk.png

Ventilhetter

219383.jpg

:mrgreen::lol:

Skrevet
Blir det ikke seende rart ut å skjære ut hele utsparinga? Men takk for tipset, kan hende det blir litt mye banepreg ja. Må vel uansett lakke den svart da den den er grå.

Jeg syns ikke det, og har ikke fått noen kommentarer på det, kan vise deg, om du vil :wink:

Edit: Selge den leppa du har ?

Skrevet

Nå vurderer jeg å bestille skvettlapper! :) Er det noen som har noe gammelt stash jeg kan hore opp bilen med? Jeg er på jakt etter rullegardiner bak! Hvis noen har det så skrik ut.

Skrevet
Trivelig å høre! Skjønte du at det var han eller kjenner du han? :P Få rævva i går så den kommer snart, hvor lang tid pleier det å ta? Mandag, tirsdag, onsdag så er den der? Da antar jeg at han er ferdig med alt det andre, håper i allefall det :)!

Han hadde med vognkortet også sa han at du eide en 2002 også :wink: Da skjønte jeg det var deg!

Hjulbua er nok her på tirsdag :)

Skrevet

Hva ler du av? :lol: Okei, jeg var kanskje ikke kjempeseriøs. Men jeg tror faktisk det hadde vært kult! ;)!

Flotters Halbakken! Da blir det nok bil i løpet av uka!!! :D

Skrevet

Sikler også etter sjalusi... Noe må man skille seg ut på, og det blir ikke at bilen blir eksepsjonelt strøken, for det skjer ikke med det første.

tumblr_lrpjz1tA6K1qb815co1_500.jpg

Dette er jo litt kult da? :lol::P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...