skrokkis Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 facelift front + preface hekk er i hvertfall = ræv!enig med deg 316, menkunne jeg kommet med et tips ? skjær ut den utsparinga i leppa, ser bedre ut en hullene som er der - som gir en vis bane bil følelse. funksjon over form. men skal bli gøy å se hvordan denne blir til våren smak å behag..
316 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Fikk en pakke fra Latvia i går med chromenyrer i... Og i dag har jeg bestilt følgende: Ganske sikker på at noen mener dette er usmakelig og harry. Jeg bryr meg ikke, skal stashe opp bilen med MASSE slik! Disse skal få henge i siderutene bak I grillen... Ventilhetter
hermanoo90 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 hmm lurer på om hvordan dette kommer til å bli... haha
316 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Det kommer til å bli usmakelig stygt.
316 Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Kjøpte de av en på forumet her, men kan høre med han hvor han har kjøpt dem henne... !
skrokkis Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Kjøpte de av en på forumet her, men kan høre med han hvor han har kjøpt dem henne... ! gjør det
diohrvik Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Blir det ikke seende rart ut å skjære ut hele utsparinga? Men takk for tipset, kan hende det blir litt mye banepreg ja. Må vel uansett lakke den svart da den den er grå. Jeg syns ikke det, og har ikke fått noen kommentarer på det, kan vise deg, om du vil Edit: Selge den leppa du har ?
Markus E30 Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Har røde terninger sjæl på min bil Fett det
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Nå vurderer jeg å bestille skvettlapper! Er det noen som har noe gammelt stash jeg kan hore opp bilen med? Jeg er på jakt etter rullegardiner bak! Hvis noen har det så skrik ut.
Halbakken Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Trivelig å høre! Skjønte du at det var han eller kjenner du han? Få rævva i går så den kommer snart, hvor lang tid pleier det å ta? Mandag, tirsdag, onsdag så er den der? Da antar jeg at han er ferdig med alt det andre, håper i allefall det ! Han hadde med vognkortet også sa han at du eide en 2002 også Da skjønte jeg det var deg! Hjulbua er nok her på tirsdag
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Hva ler du av? Okei, jeg var kanskje ikke kjempeseriøs. Men jeg tror faktisk det hadde vært kult! ! Flotters Halbakken! Da blir det nok bil i løpet av uka!!!
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Sikler også etter sjalusi... Noe må man skille seg ut på, og det blir ikke at bilen blir eksepsjonelt strøken, for det skjer ikke med det første. Dette er jo litt kult da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå