Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sikler også etter sjalusi... Noe må man skille seg ut på, og det blir ikke at bilen blir eksepsjonelt strøken, for det skjer ikke med det første.

tumblr_lrpjz1tA6K1qb815co1_500.jpg

Dette er jo litt kult da? :lol::P

Det var en megatøff E30! =P~

Har forresten en rullgardin som du kan få, skal ikke ha den sjæl. Så bare å komme og hente :)

Skrevet

Da må jeg bare takke M|Fjeld! Ikke nok med at han sendte meg bilder, han lastet også opp en film for å vise meg at rullefunksjonen var inntakt! Hehe, herlig!

Han hadde som nevnt gardin som han sender avgårde i posten i morgen.

dscf3147a.jpg

Dette 80-tallspreget liker jeg! Denne E30'n blir noe for seg sjææææl!

Skrevet

Jaja. Da ringte rustsveiseren. Var ferdig med framparten av bilen! Så til de "dårlige nyhetene" at han hadde funnet mer rust bak.

Skrevet
Jaja. Da ringte rustsveiseren. Var ferdig med framparten av bilen! Så til de "dårlige nyhetene" at han hadde funnet mer rust bak.

Skal det ikke være litt rust da? "Ratlook" :)

Skrevet

Skal det ikke være litt rust da? "Ratlook" :)

den bilen her blir mer og mer showroom en ratlook for øyeblikket :P

Skrevet

Nå blir det vel ikke helt ratlook lenger nei, hehe. Blir i hvertfall rustfri, da! Det er godt å vite for fremtiden og ved eventuelt salg senere.

Det er en del små høl bakover, og noe krimskrams her og der. Bakplata får også en overhaling, samt ny hjulbue på høyre side bak.

Men noe showlook det blir det heller ikke, da må jeg hellakkere bilen og det får bli en helt annen skål! Sikter meg inn på en fin bruksbil med masse sjarm!

Da har jeg fått prisoverslag på ferdig bil... Da vet jeg hva jeg har å gå til! Bare å jobbe overtid! :lol:

Skrevet
Nå blir det vel ikke helt ratlook lenger nei, hehe. Blir i hvertfall rustfri, da! Det er godt å vite for fremtiden og ved eventuelt salg senere.

Det er en del små høl bakover, og noe krimskrams her og der. Bakplata får også en overhaling, samt ny hjulbue på høyre side bak.

Men noe showlook det blir det heller ikke, da må jeg hellakkere bilen og det får bli en helt annen skål! Sikter meg inn på en fin bruksbil med masse sjarm!

Da har jeg fått prisoverslag på ferdig bil... Da vet jeg hva jeg har å gå til! Bare å jobbe overtid! :lol:

hahaha hvor mye mer en org 8?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...