Skaar Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Tøft om du tør å gå litt utenom det vanlige, det viktigste er å skille seg ut
M|Fjeld Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Sikler også etter sjalusi... Noe må man skille seg ut på, og det blir ikke at bilen blir eksepsjonelt strøken, for det skjer ikke med det første. Dette er jo litt kult da? Det var en megatøff E30! Har forresten en rullgardin som du kan få, skal ikke ha den sjæl. Så bare å komme og hente
316 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Da må jeg bare takke M|Fjeld! Ikke nok med at han sendte meg bilder, han lastet også opp en film for å vise meg at rullefunksjonen var inntakt! Hehe, herlig! Han hadde som nevnt gardin som han sender avgårde i posten i morgen. Dette 80-tallspreget liker jeg! Denne E30'n blir noe for seg sjææææl!
M|Fjeld Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Hehe, må jo yte noe service Btw, gleder meg til å se den ferdig! Blir sikkert steintøff!
M|Fjeld Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Søk opp på http://realoem.com/bmw så finner du nok fort ut av det
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Jaja. Da ringte rustsveiseren. Var ferdig med framparten av bilen! Så til de "dårlige nyhetene" at han hadde funnet mer rust bak.
Halbakken Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Da er det jaggu meg bra jeg får tak i en hel e30 fordelt og kappa på blekk plater da
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Har han bestilt mer deler eller? Faen detta blir dyyyrt
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Jaja. Da ringte rustsveiseren. Var ferdig med framparten av bilen! Så til de "dårlige nyhetene" at han hadde funnet mer rust bak. Skal det ikke være litt rust da? "Ratlook"
hermanoo90 Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Jaja. Da ringte rustsveiseren. Var ferdig med framparten av bilen! Så til de "dårlige nyhetene" at han hadde funnet mer rust bak. Skal det ikke være litt rust da? "Ratlook" den bilen her blir mer og mer showroom en ratlook for øyeblikket
316 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Nå blir det vel ikke helt ratlook lenger nei, hehe. Blir i hvertfall rustfri, da! Det er godt å vite for fremtiden og ved eventuelt salg senere. Det er en del små høl bakover, og noe krimskrams her og der. Bakplata får også en overhaling, samt ny hjulbue på høyre side bak. Men noe showlook det blir det heller ikke, da må jeg hellakkere bilen og det får bli en helt annen skål! Sikter meg inn på en fin bruksbil med masse sjarm! Da har jeg fått prisoverslag på ferdig bil... Da vet jeg hva jeg har å gå til! Bare å jobbe overtid!
hermanoo90 Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Nå blir det vel ikke helt ratlook lenger nei, hehe. Blir i hvertfall rustfri, da! Det er godt å vite for fremtiden og ved eventuelt salg senere. Det er en del små høl bakover, og noe krimskrams her og der. Bakplata får også en overhaling, samt ny hjulbue på høyre side bak. Men noe showlook det blir det heller ikke, da må jeg hellakkere bilen og det får bli en helt annen skål! Sikter meg inn på en fin bruksbil med masse sjarm! Da har jeg fått prisoverslag på ferdig bil... Da vet jeg hva jeg har å gå til! Bare å jobbe overtid! hahaha hvor mye mer en org 8?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå