APedersen Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Skal du bruke bilen i vinter er vel coilovers best å handle med en gang? Selv om coilovers er best uansett
316 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Skal du bruke bilen i vinter er vel coilovers best å handle med en gang? Selv om coilovers er best uansett Det skal jeg ikke. Siste vinteren denne bilen ser er den lille kjøreturen senere i dag, for så en liten kjøretur til lagringsplassen i vinter... Så kommer det ENDELIG bilder! Mangler lista på framskjermen, som dere ser. Denne skjermen er også bittelitt bøyd, men det ser jeg nesten ikke når jeg får på lista. Bakplata: Oooogså kom det frem noen nye lykter: Kanal: Kanal: Kanal: Flott jekkfeste: Montert chromenyrer, oransje blinlys og vinterhjul, eek: Skjerm:
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Dette ser lovende ut ja! Går i riktig retning på det meste nå (sett bort fra vinterdekk )
316 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Ja, det var en strek i regninga. Men jeg fikk hvertfall tatt en sladd eller tre. Var glatt nok!
Julian Sommer Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Det er en ære å se ex-baklytene mine på noe så vakkert ^^,
joachim sørlie Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Truru han har peiling på hva han driver med ell?
316 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Hvis du mener han som har sveist rust, så JA! Han har peiling. Synes det ble meget bra! Høyre hjulbue er byttet, det finnes det INGEN antydning til. Jeg er veldig godt fornøyd med arbeidet hans... Legger ut noen "like" bilder for å sammenligne litt. Jeg synes det går i riktig retning. Bilen var helt fantastisk å kjøre med colakorkene. Ingen risting/vibrasjoner eller ulyder. Nada slark i drivverket! 2010: 2011: 2010: 2011: Bare en dobbel grom eksosstuss nå så er jeg fornøyd med rumpa (og senkes mer, ja ja ja)
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Blir smooooth Få på skilt, CCN-holdere, klask den i bakken, og fin eksos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå