fizn Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Syns du skal jekke opp bilen å prøvemontere felgene før du lagrer den jeg, vil se dem påmontert nå...
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Det går dessverre ikke, tiden ble for knapp i dag. Jeg er på vei til Mo i Rana på jobb. Min far skal kjøre bort bilen til helgen. Men da har jeg og du noe å glede oss til mot sommeren !
Torek Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Husk på at noen trafikkstasjoner er opptatt av at firehjulskontrollen ikke skal være eldre enn noen få uker
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Seriøst? Det kan de vel ikke mene så lenge bilen har vært avregistrert og ikke brukt. Eller, de kan nok mene det. Men det er jaggu idiotisk som de fleste andre ting de har for seg.
matsrh Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Jeg spurte om akkurat dette med 4-hjuls kontroll papirene ikke skal være eldre enn bla bla osv.... Det de da sa til meg, var at så lenge du ikke gjør noe med understellet etter du har tatt 4-hjuls kontrollen. Så har du ingen tidsbegrensning Jeg tok kontrollen på sommeren og godkjente ikke før etter 1 - 1,5år. Gikk fint det. Brukte andre felger enn de som sto i papirene også. Angående utseende så må jeg bare si: FY hvor mye høyere skjermene bak er på preface i forhold facelift! Godt å høre at coilovers kommer skal på Blir nice!
Markus E30 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Du bor langt unna, så sjansen for at vi møtes mer enn de gangene du er i Elverum i løpet av året er vel heller liten! Kjøper bare komplett hvis jeg får tak i det. Hehe, okay da
Julianv Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Ble meget bra dette her mads! Blir enda bedre med mer senk og de feite felgene på Syns nesten du skal beholde de felgene jeg! Har ikke sett altformange e30er med de, iallefall ikke her til lands
Torek Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Seriøst? Det kan de vel ikke mene så lenge bilen har vært avregistrert og ikke brukt. Eller, de kan nok mene det. Men det er jaggu idiotisk som de fleste andre ting de har for seg. Jeg vet iallefall at Håvard fikk den begrunnelsen første ganga han skulle godkjenne senkesettet sitt. Det var på Elverum Trafikkstasjon (mao. kanskje ikke så rart, hehe)
APedersen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Det er klart at BBS RS er grommere, men jeg får klare meg så lenge!Skal bestille meg en sånn kassett med adapter til kassettspilleren, så jeg kan koble til mobilen og spille av musikk! Så får jeg brukt kassettspilleren! Koster omtrent ikke noe på ebay! De felgene der er vel så gromme synes jeg Hvertfall med litt senk! Mener å ha sett at Clas Ohlson har slike adaptere
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Har du sett felgene på noen e30 i det hele tatt? Jeg har ikke det. Sleng gjerne opp bilder i såfall. I Elverum er de håpløse. Søskenbarnet mitt har begynt å jobbe for BT Kongsvinger og der har jeg hørt at de skal være litt greiere. Ja, Clasern har nok det !
Julianv Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Nei tror faktisk ikke det, når du nevner det Masse golfere med de tho, men E30en kler de nok 1000 ganger bedre
skogsland Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Elsker den gamle kassettspillern! har den gamle min stående på hylla på rommet;) Er litt mer lydopptatt enn andre så den spillern røk etter to uker tror jeg. MEN, førstebilen min som var en peugeot 306 (ikke si no, gamle familiebilen, fikk den av muttern osv) så var det kassettspiller. og den var så rar at jeg ikke fikk den ut engang, så da kjøpte jeg den kassetten du snakker om. genial sak. min var en kassett med aux kabel ut av. koster en hundrelapp på teknikkmagasinet . Men det blir veldig skurrete kassettlyd hvis du skal ha litt lyd i høytalerne dine. Men syns det er bra at du beholder spillern, for e30 ser ikke bra ut for fem øre med ny cdspiller. Selv har jeg flipskjerm så det ser ikke såå jævli ut men savner kassettspillern min jeg og. Likte senkinga di btw, men du skulle nok hatt coilovers;) får man det perfekt vetts
316 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Elsker den gamle kassettspillern! har den gamle min stående på hylla på rommet;) Er litt mer lydopptatt enn andre så den spillern røk etter to uker tror jeg. MEN, førstebilen min som var en peugeot 306 (ikke si no, gamle familiebilen, fikk den av muttern osv) så var det kassettspiller. og den var så rar at jeg ikke fikk den ut engang, så da kjøpte jeg den kassetten du snakker om. genial sak. min var en kassett med aux kabel ut av. koster en hundrelapp på teknikkmagasinet . Men det blir veldig skurrete kassettlyd hvis du skal ha litt lyd i høytalerne dine. Men syns det er bra at du beholder spillern, for e30 ser ikke bra ut for fem øre med ny cdspiller. Selv har jeg flipskjerm så det ser ikke såå jævli ut men savner kassettspillern min jeg og. Likte senkinga di btw, men du skulle nok hatt coilovers;) får man det perfekt vetts Skurrete lyd gjør ingenting! Kassettspilleren er jo helt genial. Det er faktisk "bra" lyd i de høytalerene som står i hattehylla også. Så det gidder jeg ikke å gjøre noe med. Litt sjarmerende med anlegg fra tidenes morgen! Det var vel noen som etterspurte motorbilder også. Her er noen fra i fjor da jeg tok bilder til salgsannonsen som heldigvis ikke resulterte i noe salg:
skogsland Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 I den fremtidlige vinterbilen skal jeg gjøre det samme =D
316 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 AUX adapter? Har muligheten til å kjøpe 15" originale BBS krysseikfelger nå. Må si at jeg har veldig lyst til å ha et sånn sett liggende. De er knallfine! Hva tror folk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå