Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

316
 Share

Anbefalte innlegg

2mmfedvgfl68ppbbdq05.jpg

0cigaoxzg9pm71vg7eqy.jpg

Nå, endelig fått dekk på felgene! :mrgreen: Ble Yokohama da, greie dekk det sikkert! Meget fornøyd, gleder meg til å få dem på bilen. Om en måned er mye gjort, da er bilen sansynligvis ferdig sveiset og har fått nytt senkesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ikke sett så mange E30'er eller i det hele tatt biler med disse felgene. Nei, har ikke fått inn min egen bil en gang. Han driver og sveiser på en sånn tatermerce, også hadde kjerringa lyst til å ha han for seg selv litt. Kan ikke skjønne det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hast, hehe. Kan dessverre ikke montere de nå. For det første så blir jeg deprimert over at bilen er så høy bak, men for det andre og kanskje viktigste så står bilen et annet sted enn jeg har hjulene nå. Oooog jeg reiser på jobb i mårra og blir borte i 14 dager. Men da jeg kommer hjem så får den seg nytt senkesett og litt plåt her og der :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ikke sett så mange E30'er eller i det hele tatt biler med disse felgene. Nei, har ikke fått inn min egen bil en gang. Han driver og sveiser på en sånn tatermerce, også hadde kjerringa lyst til å ha han for seg selv litt. Kan ikke skjønne det :lol:

ahh, så kjedelige greier! #-o alltid damer som skal komme i veien for bilene og deres helsestand :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

E30'n har havnet litt på "vent" i år også, men 22. september påbegynnes rustsveising! Regner med at dette kan være ferdig før november, kommer ann på hvor mye annet min kontakt har å gjøre. Gleder meg, endelig!!! Spørs om senkesettet og hjul blir montert før (h)jul også, ellers blir det the first thing til våren sammen med annet stash!

Jeg bør egentlig ha den på en EU-kontroll for å se hvor mye jeg må bytte for å få den i gjennom. Kan bli spennende. Alt av lys fungerer i hvertfall! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest min egen feil at det har tatt så lang tid, har brukt penger på blant annet enn sydentur i mellomtiden. Nå har jeg ikke hjerte til å la bilen vente lenger. Til og med min far, som i utgangpunktet hater BMW sa at synes det var på tide å gjøre noe med den. Han synes den går så pent at han har startet den for flere av vennene sine som har vært innom... Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...