316 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Fikk solstikk i dag tidlig i det nydelige høstværet. Bestemte meg derfor for å få start på bilen, vaske den grundig og polere den. Med nyladet batteri fyrte den selvfølgelig umiddelbart! http://www.youtube.com/watch?v=N9e0H6-QN0c Tikker ikke akkurat mye i denne M20'n her nei!? Og hør lyden fra det fantastiske originale sjarmerende anlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Jeg måtte le når du fyrte opp anlegget! Sangen var.. uhm.. hva skal man si egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Passende sang, egentlig. Teksten stemmer bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Du må være den personen jeg veit om som har brukt lengst tid på å skru på en radio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Husket ikke åssen jeg brukte den ! Sto på mellombølge og alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Noen andre random shots tatt i dag med telefonen! Høy bak og lav foran, monster! Men slapp av, har nytt senkesett og felgsett liggende. Men aller først skal det sveises rust, påbegynnes over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Bra poleringsjobb. Den så blank og fin ut! Du skal få en applaus for radioknotinga og sangen som kom opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Ble ikke så verst, men bilen ser jo ut som en påkjørt katte med de felgene. Skal bli UTROLIG godt å få på et annet senkesett og de nye hjulene. Tipper bilen ser femti ganger bedre ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Nå skjer det snart ting her! Har i dag kjørt E30'n bort til verkstedet hvor den skal bo de neste ukene/månedene. Her skal det hvertfall sveises rust i kanaler, jekkfester og gulv foran. Vurderer også om jeg skal få han til å pynte litt på bakplata da den er litt rufsete, det samme med høyre hjulbue bak. Har også horet den opp med noen stickers fra vår venn Hogstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Snakket med sveiseren min nå. Ser ut til at bilen kan være ferdig sveiset i løpet av en uke eller fjorten dager, senest tre uker. I såfall får den også nytt senkesett og nye felger før den blir satt bort til vinterlagring. Har også fått tak i et "kult" emblem som jeg skal ha i grillen. Er stadig på jakt etter stash jeg kan smykke den med, ikke nøl med å tipse meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Bestilte meg en vinge i går kveld. Ligner på en m-tech 1 vinge, fant den på Ebay. Festes med dobbeltsidig tape. Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... 4137897005 Her er den! Blir bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Så, hvordan går det med rustsveisinga på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Han er nok i gang, håper jeg. Har i hvertfall ikke fått telefonen om "Dette er det ingen vits å koste på" så jeg regner med at han holder på! I går kveld fikk jeg til og med en telefon om en som tilbyr seg å montere senkesett og ta hjulkontroll for meg, han lurte på når jeg kunne komme. Elsker å ha hjelpsomme venner og bekjente. Forhåpentligvis har denne nye hjul allerede før den åker på vinterlagring ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=150666186187&index=0&nav=WON&nid=43516729833&trxId=644137897005Her er den! Blir bra det kan vell ikke akkurat si den ligner på mtech1 menne slik ser mtech1 ut http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=206144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå