Gå til innhold

Min sjarmerende E30 - Søker "bedre" eier!

316
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk solstikk i dag tidlig i det nydelige høstværet. Bestemte meg derfor for å få start på bilen, vaske den grundig og polere den. Med nyladet batteri fyrte den selvfølgelig umiddelbart! :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=N9e0H6-QN0c

Tikker ikke akkurat mye i denne M20'n her nei!?

Og hør lyden fra det fantastiske originale sjarmerende anlegget! :mrgreen:

20110917134207.jpg

20110917134150.jpg

20110917134217.jpg

20110917134354.jpg

20110917134246.jpg

20110917134259.jpg

20110917134316.jpg

20110917134637.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det snart ting her! Har i dag kjørt E30'n bort til verkstedet hvor den skal bo de neste ukene/månedene. Her skal det hvertfall sveises rust i kanaler, jekkfester og gulv foran. Vurderer også om jeg skal få han til å pynte litt på bakplata da den er litt rufsete, det samme med høyre hjulbue bak.

Har også horet den opp med noen stickers fra vår venn Hogstad!

nld7mgst7ccwzoc8oslc.jpg

c6fzxx0epg5dg0c7vjf9.jpg

8qbkmo35unyert1vbjdt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sveiseren min nå. Ser ut til at bilen kan være ferdig sveiset i løpet av en uke eller fjorten dager, senest tre uker. I såfall får den også nytt senkesett og nye felger før den blir satt bort til vinterlagring.

Har også fått tak i et "kult" emblem som jeg skal ha i grillen.

horebukk.th.png

Er stadig på jakt etter stash jeg kan smykke den med, ikke nøl med å tipse meg! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok i gang, håper jeg. Har i hvertfall ikke fått telefonen om "Dette er det ingen vits å koste på" så jeg regner med at han holder på! I går kveld fikk jeg til og med en telefon om en som tilbyr seg å montere senkesett og ta hjulkontroll for meg, han lurte på når jeg kunne komme. Elsker å ha hjelpsomme venner og bekjente. Forhåpentligvis har denne nye hjul allerede før den åker på vinterlagring :)! :D! :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...