Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Da var shadowline folien komt i hus direkte fra Texas, US of A!

Ser ut som delene mine fra KOED kommer på dør i morgen tidlig/ettermiddag engang. Begynner med folie, lister, baklykter, pakninger og fotstøtte med engang alt er komt! ;)

Har samt akkurat bestilt bakrutesenker og bagasjelist i bilens farge! Kommer om 1-2veker! Satser på det blir bra! :D

Kan også nevne at eg hadde bilen på service på Bosch verkstad i dag. Fikk gjort litt av kvart.

Blant anna:

- Bytta alle klosser og skiver

- Bremsevæske

- Oljebytte

- Vifte og AC reim bytte

- Stramt handbrekk + litt slitedeler

+ litt diverse!

Deilig med ein "ny" og fresh bil rett fra verkstad!

Edit: Surfa litt på nettet og havna inne på eBay. Eg har lenge tenkt at eg skulle kjøpe meg ny nøkkel da den har eg no er gummien veldig slitt.. Veldig veldig slitte gummi knapper... Men jaggu fant eg denne til salgs: BMW Remote Key 3 Button Replacement Genialt! :D 35 kroner og ein "splitter ny" nøkkel!

The devil is in the details! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøpe av en bedrift på eBay. Men tror faktisk det er fra BMWshadowline.com. Er prikk lik! :P Folien kommer på i neste uke engang. Har hendene fulle me masse anna.

Mulig det kommer en liten worklog men ikkje sjå fram til altfor mykje! :P

Når det gjelder dei andre delene mine, så kom alt i dag fra KOED! Baklykter, shadowline lister, fotstøtte og litt små knask.

Listene med //M logo er montert, fotstøtte er montert men fikk litt problemer med baklyktene.

Tok av de gamle og skulle bare teste oppsette med styre enhet og de nye lyktene løst i bagasjerommet da til min store skrekk fant ut at kjørelys/celis stripene ikke lyste i det hele tatt... Alt fungerer utenom dem.

På den venstre lykta er det en svak stripe som en såvidt ser og små blinker.

Prøvde å bytte litt om på både styreenhet og overgangskabler (som står merket venstre og høgre) uten noe hell. Samme resultat. Har målt med multimeter på ka volten var, den låg rundt 11-12volt. Som stemmer, da det står 12volt på styreenhetene.

Ringte inn å forklarte det samme til KOED, men de mente det var en sikring til kjøreysene bak som var gått, men det finst ingen sikring for kun kjørelysene. Dessuten fungerer tåkelys, blink, nødblink, bremselys og ryggelys. De ba me sjekke etter "kjørelys sikringen". Vist ikke det var den, så måtte eg sende tilbake alt og prøve igjen, men er ikkje så interessert i å venta 2-3 veker på da!

Så, er det noken som har tips eller triks? Hørt om kjente problem? Eller må eg faktisk bita i da sura eple å sende de tilbakers i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var baklyktene sendt tilbakers til Koed på reklamasjon. Sendte samtidig et nytt set til meg. Håper bare dei finner feil. Vist ikkje så sitter eg med to facelift set! Not good!

Skal på gardemoen imårra eller? :D

Nei, dessverre! Litt kort varsel for å kjøre over fjellet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt av kvart dei siste dagane! Sendte som sagt inn igjen første setet med facelift baklykter til KOED på grunn av det ikkje fungerte skikkelig. Fikk nytt set i dag og det fungerte med ein gang! Gledes tårer! :D

Fekk og montert shadowline listene med ///M logo og shadowline folien på bilen! Er veldig fornøyd resultatet! Er nå komplett shadowline og facelift!

Blei litt seint etter eg hadde shina bilen skikkelig opp, så blei litt mørke bilder! Skal ta bedre bilder imorgen tenker eg!

Også kommer bakrute senkeren og bagasjerom lista i neste veka, då blir da skikkelig photo session etter vask, voks og shine! :D

Kanskje sommerfelgane kommer på? Krysser fingrene for stabile varmegrader!

Her er litt bilder i skumringen etter montering og vask!

Facelift baklyktene endelig montert!

pbubesam7qku2xyyx6v9.jpg

///M Logoen på listene (beklager dårlig bilde)

6x5w2hrieyzkb2uezlo9.jpg

Komplett Shadowline

jybzp6s97sswz5xbnimh.jpg

Komplett Shadowline

d9fj9krwfswvipw3nijz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte hull for merker, så ble eg vist videre til merker som eg kunne velge. "M-Sport", "M5" "///M" og "M-technik". Men tenkte slik at det ble for teit med "M5" merke på en 520. Derfor eg valgte "M" logo istedenfor. Litt mer stil enn vanlig. Er jo en oppgradering fra standard chrome lister.

Men det er noen som absolutt synst at alle "M" merker kun skal ver på "M" biler! :P

Dei listene som er "ferdig med merke" er litt kjippere kvalitet på trur eg! Men har ein kompis så har akkurat disse listene så tenkte eg bare skulle safe kjøpet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...