Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Er veldig fornøyd. Har alltid hatt lyst på bakrutesenker og list bak.

Ja er ein vurderingsak! Har alltid tenkt på da men har ikkje så veldig peiling på toning når det gjelder prosent, ka så er lov eller pris på da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, thank you! ;)

Har allerede funne noke nytt smått eg har lyst på til bilen:

4ue9m3hzquu4k5l06zh6.jpg

Dome interior light fant eg ut da heter på engelsk, men da er vell bare pynte lys/lese lys.

Røde og fine, ganske diskre lys som lyser ned over midtkonsollet. Ser pent ut synst eg.

Eg lurer på er om kontaktene og alt fungerer plug&play med kontaktene som er i bilen min?

Noken som kan hjelpa med å svara på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke plug and play, men en forholdsvis smal sak å ordne. Kontakten du har idag er helt identisk, men du må åpne kontakten og sette inn 2 nye pin'er. Det er ledig i pin 3 og 4 eller pin 4 og 5 (litt usikker på stående fot), hvor den ene skal kobles til en lyskilde som bruker dette lyset fra før av (f.eks lysbryteren). Du kan i utgangspunktet koble deg inn på hvilken som helst ledning med grå/rød stripe. Den andre pin'en er jording og der kan du koble deg inn på den andre jordingsledningen som går til lampen fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe greier. Takk for godt svar Salt!

Trur det blir et lite prosjekt etter kvart! Føler det hadde passet fint inn i bilen! ;)

Liten oppdatering: har kjøpt meg et par ting! Dynavin Multimedia spiller av Stoppie_Master master her inne på forumet! Ser veldig fram til å få den på plass! :D Har ein kompis så hadde kjøpt til sin E46 av Stoppie, og det er kun positive ting å sei! Ser fram til det! ;)

Har og kjøpt kvite skiltlys som skal monteres idag og chrome pærer til alle blinklys som kommer snart! :D

Stay tuned for bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som DJ seier, så har eg endelig fått montert meg ein Dynavin multimedia spiller i midtkonsollet OG dimmitert fra forsvaret!:D

Er fornøyd med spilleren til nå, men har fortsatt litt barnesjukdommer, så har ikkje fått utnytta den skikkelig. Grunnen er det er 2 forsterkere og ein sub i bagasjerommet, så er fortsatt litt timer med justering og fikling for å få alt perfekt (Ja, er veldig kresen! :D)

I tillegg må eg trekke ein ny strømkabel til forsterkerene, for kabelen som er trekt gjennom bilen nå, ligger tett opp til signal kabeler, så er dynamostøy. Satser på det forsvinner med ny kabel, ei heilt anna ruta i bilen.

Får veldig god hjelp av DJ her inne på forumet! :D Takk for det!

Samtidig har eg kjøpt meg chrome pærer til blinklysa for å bli kvitt eggeplomma i lyktene! Har bare fått montert pærene bak, men ble bra! Blir enda bedre framme!

Før chromepærer:

t0hfwi2islitpafz2qre.jpg

Etter chromepærer

sxes7bjy7i82efogvcwf.jpg

DJ ligger krøket sammen i bagasjerommet mitt å justerer forsterkerene!

ho23dgn7hktwqg512xx0.jpg

Alle kabler trekt og full kaos i midtkonsollet!

s2ap5ea24kqqentmxu0e.jpg

Flere bilder av spilleren kommer når alt iorden!

Vurderer og å hive på sommer skona ein av dagane! Var knall sol, 6-7grader og tørr asfalt overalt idag! Noken som har tatt på finn skona? Er det litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gribler noke sjukt etter å hiva LM felgene på bilen!! :P Var opplett og plus grader idag! Så i neste veka er da april, og då er da dekk og felg bytte! 8) Klarer ikkje venta mer! I dag har bilen blitt gnikka og skrubba på alle kanter så den skinner så fint i tunet! Helt til det begynte å regna :roll:

Snart på tide med skikkelig vokse session!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lite nytt som skjedd på denne fronten uten litt vår vask å reingjøring inni og utpå. På eim anna front så er eg endelig blitt fagarbeider. Ferdig utdanna og elektro montør! :D

Fått på sommerdekka og grom felgene så det er bare velstand! Driver å sparer til M5 front og bakfanger. Så da blir nok neste oppgradering!

Lite bilde av bilen md sommersko på :

dhrzfb6q09u3so8pljum.jpg

nio186bqo2hzkdnj8a2s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...