Skaar Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Var slik med meg en gang, bare kjørte med det. Dagen etter var alt tilbake Aner ikke hva det var, har ikke vært plaget med det siden. Fy faen, plutselig fungerte det igjen nå! Gjekk ut for å kjøpe søndags digg med fruen, så fungerte hele speedometer huset! Ka i hel...... Hehe, rart det der Får bare vente og se om det forsvinner igjen, men har ikke gjort det her i alle fall.
Bjornhbjelland Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Får håpe det holder seg i orden Idag blir det foliering av interiør lister for fult! Men fortsatt skeptisk hva farge valg eg skal ta. Alt i karbon, eller kun midtkonsoll i karbon og resten i matt/blank svart? Er på jakt etter original angel eyes belysning (liten sokkel med pære) som følger med Hella facelift lyktene. Gi meg en lyd vist du har byttet til LED og har slikt liggende!
Bjornhbjelland Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Da er skinnsetene komt i hus og behandling/shining pågår! Satser på å få montert noe så snart som mulig! Itillegg blir alle interiør lister + midtkonsoll carbon foliert i løpet av noen dager! Ting skjer!
Bjornhbjelland Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Bilen vurderes solgt til fordel for større motor.
Tzunami Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Hva snakker du om? glem det! skaff deg heller en m52b28 eller m54b30 helt like, ingen ser forskjell
Bjornhbjelland Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Altfor mye arbeid, penger og har ingen som kan hjelpe med motorskifte. Men hindrer meg ikke å hive penger i bilen på noe annet! Merkelig med det Litt update! Skinnseter bak på plass, carbon fiber lister på plass, litt små dill dall på plass. Det meste ganske skjult. Prøve å få dioder i lys modulen til å virke.. Har også vaska og gnikka litt. Tok endel bilder:
lynvingen Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 kor mye har du specet bak hjula dine og kor mye skal du spece forhjula ,eg har samme felgene på min bil og eg har bestilt 18mm specere og lurer litt på om det kansje er litt mye . fin bil foresten
Bjornhbjelland Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Ingen av felgene er spaca på bildene. Trenger ikke noe på bakfelgene, da blir masse subbing. Skal space for hjula på mandag 10mm. Da blir de like som bak felgene. Er 235-35-19 på alle dekk. Bak er 9.5 og foran er 8.5
lynvingen Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 virket på bildene som om bak hjulene var specet, på min bil så står felgene mye mer lenger inne har også 9.5 bak og 8.5 front
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 virket på bildene som om bak hjulene var specet, på min bil så står felgene mye mer lenger inne har også 9.5 bak og 8.5 front For meg så ser det ut til at dette er andre LM replikaer enn det GS selger. Kan det være LM replikaene fra Schmiedmann? Forøvrig så fikk jo bilen din seg en ekstrem forvandling. Kjempelekkert. Hva slags framseter har du tenkt til å kjøpe? Ligger jo noen flotte sett av både komfort- og kontur seter på Ebay.
Bjornhbjelland Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 virket på bildene som om bak hjulene var specet, på min bil så står felgene mye mer lenger inne har også 9.5 bak og 8.5 front For meg så ser det ut til at dette er andre LM replikaer enn det GS selger. Kan det være LM replikaene fra Schmiedmann? Forøvrig så fikk jo bilen din seg en ekstrem forvandling. Kjempelekkert. Hva slags framseter har du tenkt til å kjøpe? Ligger jo noen flotte sett av både komfort- og kontur seter på Ebay. Rett igjen Saltkjelen! Disse LM replikaene er kjøpt hos en lokal Dekk Partner butikk. Har en kompis som jobber der. Noen av Schmiedmann og GS sine kopier har "Two-step" kant mens disse har "one-step" kant. De har selvfølgelig "Two-Step" de og, men det kan vere en vesentlig forskjell. Ellers takk for fine ord Når det gjelder skinnseter så er det allerede kjøpt nye komfort seter fra england med fungerende varme for en slikk og ingenting. Fullstendig skadefri og ripefri. Fikk med sofa og sidedører for nesten ingenting. Det jeg har til øverst, selger eg billig. nydelig e39! Takk takk!
Bjornhbjelland Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Lite som har skjedd her i det siste. Bilen er blitt skikkelig vasket, pollert/vokset og vedlikeholdt! Venter på skinnseter foran med varme fra UK og tenker muligens på noen M5 speil som eg har siklet lenge på. Skal snart også få innskrevet senkesett i vognkort og EU godkjent bilen. Etter det så blir det skifting av alle foringer til powerflex og sikkert et par stag som er moden for utbytte i samme slengen. Etter det igjen så er det nok diverse små rust som står for tur. Har fjernet LED Angel Eyes pærene og Xenon "look-a-like" pærene i grøftelysene. Ble litt lei heile greiene + at alle kjører rundt med det, så tenke litt retro OEM er det som skal til!
Nytern Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Tommel opp for retrolooken.. Ser utrolig mye bedre ut enn jallaled, jallaxenon og wannabexenon Synes du burde beholde bilen, nå ser den jo utrolig bra ut.. Bedre å ta ett motorbytte når muligheten byr seg.
Saltkjelen Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Herlig resultat og fornuftig vurdering ang. overgang til OEM look. Blåe og hvite coronaringer og xenon kler absolutt ikke E39. Har du ettermontert xenonkit eller xenon-look-a-like pærer..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå