Bjornhbjelland Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Eg skal prøva meg litt fram med og uten! Finner nok ut av det! Montering i morgen fra kl.12! Ein liten teaser : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 tja visst det skal bli montering kl 12 så får du nesten stå opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Da er det på tide med en "liten" bilde update fra forskjellige ting som har skjedd på bilen! Bilen har endelig komt seg ned på 4 hjul etter et par dager hengande 1.5 meter i lufta å blitt pitla på! Senk er montert, M5 bak fanger og M5 front fanger er montert! Så da er det over til litt bilder: Nye senkesettet! Et stykk bra demontert baksete. Ut med gamle, og inn med deg nye! Stor forskjell mellom gamle og nye! Original bakfanger av Demontering av bjelke før montering av M5 fanger M5 bak fanger montert! M5 front fanger endelig montert! Ny senk framme og bak M5 bak fangeren er på plass, men møtte et lite problem med eksosen, da den kolliderer med defuser, som dåke sikkert ser litt lenger oppe, så må sveise litt om og lage et nytt feste. Kjører no med ultra provisorisk eksos oppheng! (Hint: Industri stål strips) God bilen parkert hos ein kompis etter ein grundig og god vask! Videre planer: - Få fiksa eksos slik at eg kan montere defuser - M5 Speil - Xenon i grøftelys. - Diverse deksel under og hjulbuer foran - Lakkere om interiør lister på, denne gangen proft! Ka synst forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Flott bil! Men du må virkelig space hjulene fremme! Hva med xenon-look i aeringene? Ser mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Ble utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 MEGET bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Dette ble utrolig gromt. Er det originale fangere du har kjøpt eller er det kopivariantene fra GS..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Takk takk alle sammen! Kjekt å høre da faller i smak når ein jobber for å få da fint! Lasse: Ja, spacer må til framme! 10mm trur eg blir bra! Eg har Xenon look led i ringene, 6000k. Samme som i nærlys. Er bare sola som tuller litt! Saltkjelen: Takk for det, er veldig fornøyd! Eg kjøpte samme fanger pakke så Tzunami fra USA på Ebay! Er nok desverre kopi! Men er veldig bra passform og veldig grei pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Sinnsykt pent! Hvor mye kom fangerne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Takk takk Eivimath, har sendt deg ein PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Meget pent med senk og M-fangere Den har forandret seg endel fra slik den var da du kjøpte den, ser MYE bedre ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Lekkert slenger meg på, hva kom fangerne på? er det noen glippe mellom skjermkant og fanger? fulgte gitteret med fangeren? det er ivertfall eksakt kopi av original. ser dyrere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå