vktdaniel Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Heisann! fantastisk fin bil du har! mye lik bil vi har, har også samme sommerfelger som deg, men har du spacet disse eller kjører du uten spacere? jeg vurderer å space ut hjulene men vil ikke at de skal subbe heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hvis det er GS-felger, så er vel inpresset 20 foran og et sted mellom 22 og 25 bak, iallefall med 8,5-9,5 brede felger, da passer det godt mer 20mm både foran og bak, selv har jeg 20 foran og 25 bak med sprek senk, men ja jeg subber, og jeg har valset i tillegg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hei Joffen92. Takker for det! Det er ikkje GS felger. Er 20 innpress på alle felgene. Har 10mm breyton spacer foran på 8.5 felg og 15mm breyton bak på 9.5 felg. Er 235-45-19 på alle dekk så er akkurat perfekt strekk til at da ikkje subber med uvalsa skjermer og sprek senk! Om det subber med din er nesten umulig å sei desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Da er bilen til salgs. Annonse med detaljer kommer snart! Nyere model med litt mer motor frister litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Slutt å kødd a max! du kan da ikke selge den her? gjør som alle andre som går lei av bilene sine, bruk mer penger, og fortsett å nyt den motorbytte er ikke store jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Må nok desverre blir sånn! Har tenkt på motorbytte men vil ha det godkjent så må nok selga no for å få noke igjen for alt arbeidet. Er blitt eindel penger opp over årene! Bilen er 100% strøken, ingen skader, riper eller bulker og service er fult fra dag en. Alt blir vell nevnt i annonse! Litt trist :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hva bli neste "prosjekt" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Nei si det.. Drømmen er jo en E39 M5, så kanskje? er kje 23 før til neste år så forsikring er jo fullstendig hensynsløs brutal.. Realistisk sett så blir det nok en E60 523D/525i med M-sport som eg pludrer litt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har fått 2,8l godkjent i min, så hvorfor ikke bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 NEI du må ikke selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har fått 2,8l godkjent i min, så hvorfor ikke bytte? NEI du må ikke selge Er så vanskelig å finne ein skikkelig motor som er ikkje SKAM kjørt kilomterstand. Vil helst ha i nærheten av min (166560). Men må ver ærlig at eg har ikkje lyst å selga. Og HATER tanken om at noken andre skal kjøre MIN bil... Tenkt endel på det i det siste, så skal ikkje sjå vekk i fra at eg beholder, tar eg lite lån og smeller til med innsug, grenrør, chip og motor... Hmm.. Tenke tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Jeg har fått 2,8l godkjent i min, så hvorfor ikke bytte? NEI du må ikke selge Er så vanskelig å finne ein skikkelig motor som er ikkje SKAM kjørt kilomterstand. Vil helst ha i nærheten av min (166560). Men må ver ærlig at eg har ikkje lyst å selga. Og HATER tanken om at noken andre skal kjøre MIN bil... Tenkt endel på det i det siste, så skal ikkje sjå vekk i fra at eg beholder, tar eg lite lån og smeller til med innsug, grenrør, chip og motor... Hmm.. Tenke tenke! Ja det hørtes furnuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hva tenker folk på når de sier chip egentlig? Er jo ikke mye å hente ut av å chippe en non-turbo-motor? :s klin heller til med presse og få litt drag. Og med grenrør/eksos osv så blir det nok bra med krutt i den for en god stund;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Chip på en 2l = null effekt (med tanke på hvor mye det koster). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå