BimmerFan! Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hehe ja. Må tjene litt mer penger først! E39 M-tech, E46 Coupe M-tech og Bmw F10/F11 er de peneste bilene bmw har laget gjennom tidene etter mitt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Kan da kjøpe bil fordiom du ikkje er 18 vel? Hadde min ca 1 år før eg fikk lappen Forøvrig veldig pen bil maximillian! Eg forstår ikkje at du vil selge, E39 er jo ultimate BMW, eneste som denne mangler er M5 motor, men det kan jo komme senere? Kloke ord! Eg hadde denne 14 dager etter eg tok lappen! (Var et år sen, tok den 2mnd før eg var 19) Takk for det BMWE39turbo!Like veldig godt diesel dyret ditt også! Du har gjort alt rett og kremen på toppen av kaka må ver felgene dine! \:D/ <3 Min absolutt favoritt bil i hele verden er BMW E39! Elske alt ved den! Design, handling, brukervennlighet og upgrades! Og det absolutt ultimate er M5! Grunnen til at eg vil selge, er fordi eg har gjort alt eg vil med bilen, brukt enorme summer på den og nå føler eg det er på tide å gå videre! Blir nok ikkje M5 direkte etterpå, men det skal eg ha så fort det lar seg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Helt enig med dere gutter, jeg er fan av e39, men det skjønner man kanskje når jeg er på min 3' nå både sedan og Touring er meget kledelig, og i kombinasjon med m-tech og facelift så er det svært lite som topper det for min del! Eneste er Dodge viper, men det går ikke som hverdagsbil, så E39 vinner;) Dere har begge to noen fantastiske biler, og gjort ting helt etter boka spør du meg! du får ha lykke til med salg Max! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gleder meg til jeg blir 18 ihvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Da er bilen satt ned i pris. Det ønsker å få den solgt snarest. Ferdig prutet. Utrolig mykje god bil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Da er bilen solgt og nye eier kjørt avgårde med den. Veldig vemodigt se den kjøre vekk. Men han lovet å ha den slik den er og ta godt vare på den til den dagen han gikk i grava. Så lover godt. Nytt "prosjekt" er allerede handla inn og den kommer nok en tråd om den også! Så dette blik nok siste post i denne tråden! Takk for meg! Edit: Tråd til nye bilen! viewtopic.php?f=11&t=244395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 hei vilket verkty brukte du for å få pressa inn di plastik klipsa på bjelken?på den nye fangern står hjelåes løs her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 Du er klar over at innlegget er 5 år gammelt og at TS ikke har vært innlogget på 2 år? walter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 Ja men sliter med motering får ikke pressa inn di plastik klipsa er trangt lurer på du bruker en slaks tang til det???hvor får en taki den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 Spør i Teknisk-kategorien Får bedre hjelp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå