Gå til innhold

Feteste BMW karosseri?  

150 stemmer

1. 1. Feteste BMW karosseri?

• E81/E82/E87/E88 1-serie
      0
    • E21 3-serie
      6
    • E30 3-serie
      44
    • E36 3-serie
      10
    • E46 3-serie
      9
    • E90/E91/E92/E93 3-serie
      9
    • E12 5-serie
      1
    • E28 5-serie
      9
    • E34 5-serie
      15
    • E39 5-serie
      5
    • E60/E61 5-serie
      6
    • E24 6-serie
      15
    • E63/E64 6-serie
      0
    • E23 7-serie
      0
    • E32 7-serie
      1
    • E38 7-serie
      7
    • E65/E66 7-serie
      1
    • F01/F02 7-serie
      0
    • E31 8-serie
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

du legger jo ut bilder av uekte mercer! med to dører for lite..! det blir som damer med penis, feil!

@NEI, fredrik.. den har ikke så fine lykter som usa-lampene med park i blinkerne.

Men nå tilbake til bmw, er jo det tråden handler om.. men ser ikke poenget i å legge ut en haug av amputerte/uekte mercedeser.. mercedes skal ha fire dører! Det er maffigt stuk som svenskene sier, som mercedes skal ha..

bare se på nye w212 coupe, ser jo ikke ut! Mercedes skulle aldri lagd 2-dørs biler.. det klarer de ikke.

BMW derimot:

-e24

-e21

-e31

+++

de er flinke! :)

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
når mercedes blir dratt inn her, er ingen som er i nææææærheten så pen som en w109 sel 6,3;) bare GLEM det..

Jeg kan forstå at det er en sjelden og pen bil for de som liker eldre store sedaner. Men jeg liker den ikke noe særlig. Minner meg om en bil som hører hjemme i olsenbanden filmer :lol: Men nå er jeg litt sær på to bilmerker, og det er Volvo og Mercedes. Mercedes har flere pene biler, men ingen er laget de siste 30 årene etter min smak. Volvo har absolutt ikke en eneste pen bil. P1800 var det nermeste de kom et pent design ;)

da er du utrolig trangsynt, jeg syns begge merkene har lagt masse snadder...

volvo 240/242

volvo s/v70 samtlige utgaver

volvo s90/v90

volvo 780 coupe(en av tidenes peneste bil, mye pener enn alt av coupeer mercedes har laga i hvertfall)

volvo 960

nye volvo c70

+++

etter min mening er faktisk volvo de beste bilene i verden.. BESTE altså.. men jeg er altetende hva gjelder biler, har hatt mange forskjellige bilmerker, men blei mercedes siden det er en bil jeg klarer å ha lengre enn to uker før jeg går lei:P

Skrevet

For meg representerer både Mercedes W113 (Pagoda Sl) og Bmw e9 det beste de respektive merkene noensinne har gjort. Begge deler den samme diskrete aggresjonen son jeg synes tyskerne ofte er flinke til å få frem i design; Og en stund var de også konkurrenter.

Skrevet

Er helt enig i at Volvo kan å lage kvalitet, men utseende på Volvo har jeg aldri likt. Syns det er nitriste biler. Comforten er ikke noe å skryte av heller i forhold til andre biler i den prisklassen. Vet ikke hva det er med Volvo..men jeg takler de bare ikke. Men det er jo forskellig hva folk liker. Du liker tydeligvis 4 dørs firkanta sedaner, mens jeg liker 2 dørs coupe,er best :)

Skrevet
For meg representerer både Mercedes W113 (Pagoda Sl) og Bmw e9 det beste de respektive merkene noensinne har gjort. Begge deler den samme diskrete aggresjonen son jeg synes tyskerne ofte er flinke til å få frem i design; Og en stund var de også konkurrenter.

Jeg er helt enig i at W113 (eller kanskje mer korrekt R113) absolutt er en av Mercedes-Benz mest elegante konstruksjoner. Tenk at man for 10-15 år siden stadig kunne kjøpe denne modellen til en nogenlunde folkelig pris... :(

3ypuvyjnww1kxw7dlwy5.jpg

Skrevet
hva syns du om w116 fredrik? det er i hvertfall en av mine favorittbiler.. neste godbil, det blir en 116.

W116 er kanskje litt undervurdert, men den faller på mange måter mellom to stoler iom. at W108 og W126 er mer elegante konstruksjoner. Jeg hadde imidlertid ikke avvist et godt tilbud på en W116 med V8 motor (altså fom. 350 SE). En 450 SEL 6,9 hadde jo vært litt kult. En europeisk V8 motor på hele 6834 cm3 er ikke hverdagskost. 286 HK ved 4250 rpm og 550 Nm ved 3000 rpm yter motoren og det er nok til bilen klarer 0-100 Km/t på 7,4 sekunder og en topphastighet på 225 Km/t.

Skrevet

Sånne avstemninger som dette fører bare en vei - E30 :mrgreen:

Jeg håper BMW en dag kan overgå den, men det ser dårlig ut foreløpig.

Skrevet

Eller så stemmer jeg for E24, ganske nær 2. plass...

7pcks5b7q0q67djjltlt.jpg

Jeg ville nå heller hatt Porschen som står bak BMW´en jeg da. 944 er en vesentlig mer kompetent konstruksjon enn E24 noen gang var... :wink:

Skrevet

Pfff, who cares. Jeg vil ha E24 av andre grunner enn ingeniør showcase... Vil ha den fordi det hadde vært en særdeles fin kosebil på fine dager. Ikke herjing, men bare flyte rundt og nyte kjøreturen.

Følelser vinner over fornuft denne runden :) Skal Porsche bli interessant, så er det 965 Turbo eller 997 GT3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...