stian1990_2 Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Skulle slå på aircondition i bilen idag, og det var de 2 sekundene som skulle til uoppmerksom før det sa pang. Når jeg så opp, hadde dama foran bråbremsa, og jeg klarte dessvære ikke stoppe Prøvde å svinge til siden for å redde meg, gikk akuratt ikke.. Stakkars bimmern min
Ballder Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Aircondition skal/bør med fordel være innkoblet året rundt av flere årsaker.
stian1990_2 Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Tror en co-pilot er påkrevd framover til å ta seg av slike opperasjoner.. Lurer på hva det vil koste å fikse dette.. Har full kasko, så blir vel bare med egenandelen, men av nyskjerrighetens grunn..
Muztang289 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Er jo litt skader da, blir nytt panser, skjerm, lykt og kanskje fanger ( spørs hvordan den er ). Kan fort bli 30-40 lapper, om ikke mer.. Godt du har kasko =)
stian1990_2 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Tror dem kan redde fangeren, den trenger bare litt lakk så er den så god som ny igjen.. Egentlig, har jeg lenge tenkt å få lakert opp fangeren framme og panseret, og siden jeg ikke får noe bonus tap så ser jeg lyst på det... Får bare håpe skadene ikke er værre en dem ser ut til..
Muztang289 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Tror dem kan redde fangeren, den trenger bare litt lakk så er den så god som ny igjen.. Egentlig, har jeg lenge tenkt å få lakert opp fangeren framme og panseret, og siden jeg ikke får noe bonus tap så ser jeg lyst på det... Får bare håpe skadene ikke er værre en dem ser ut til.. Om det bare er skrubbsår på fangeren går det bra.. En "positiv" ting da, at dette skjedde på en måte? Hehe.. =p Skadene er sikkert ikke værre enn det du ser, for det ser ut som det er kun delene det gikk uttover.. Gi oss tilbakemld på skade-takts når du får den da=)
stian1990_2 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Da var skademelding skrevet, og jeg skal innom med papirene imårra, og får sikkert stikket innom karoseri firma da også og fått takst på dette. Blir spennende.. Krysser fingra for at dem har ledig time slik at den blir færdig før jeg drar ut på havet 10 august, men er mulig det er å be om for mye.
Reef89 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Aircondition skal/bør med fordel være innkoblet året rundt av flere årsaker. helt riktig:) kan nevne årsaker til at AC ikke skal være av under noen omstendigheter: dårlig levetid på gassen. blåser dårlig med varm/kaldt luft. gassen blir defekt.
Tom K Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 ac skal brukes minst 30 min pr mnd hele året, dette er for å unngå at pakninger og div tørker ut
Alpejohn Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Uffda, det var ikke bra! Håper det ordner seg raskt Bruker bilen mye ekstra drivstoff med ac på eller? Tror ikke jeg har merket noe spesielt på min nå når den har stått på en del Er jo som oftest det alle snakker om, at den bruker mye mer og bla bla bla
stian1990_2 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Det viste jeg faktisk ikke, så det skal jeg begynne med.. Fikk time idag, 2 august skal den inn. Men han torte ikke si noe om pris, siden vi ikke fikk opp panseret, så han viste ikke om det var noe mer en det synlige som måtte byttes.. Så time will show..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå