Gå til innhold

Hylle- E30 S62

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Er det autoglym skinnpleie man bruker på skinn for best resultat?

Har skrudd fra sportstolene og satt dem sammen igjen, det var veldig mye slark i dem fra før, men nå er de helt fit igjen. mangler bare skinnpleie på de nå! :)

0x4ajf3vne9l5c2yjt7p.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er det autoglym skinnpleie man bruker på skinn for best resultat?

tenkte på den her.. http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-Autoglym-leather-cleaner-care-balm-/130600524105?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D4723746172235550324#ht_700wt_1270

med 11pund bør man jo komme under 200 spenn med frakt?

Har skrudd fra sportstolene og satt dem sammen igjen, det var veldig mye slark i dem fra før, men nå er de helt fit igjen. mangler bare skinnpleie på de nå! :)

0x4ajf3vne9l5c2yjt7p.jpeg

Hei Hylle. Da jeg ble medlem her kom jeg over et prosjekt der noen hadde kjøpt et sykt bra skinnpleie produkt, så jeg lagret tråden for fremtiden. her er nettsiden du bør kjøpe fra http://www.dynamixdyes.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet regreim på den vinterbilen ikveld. den har jo 40.000km intervall.. hadde en følelse av at den burde byttes, reim, strammere og hjul, bytta også vannpumpe og litt div knask samtidig, så nå tror jeg den skal holde en stund i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver opp hva jeg har gjort med den hvite så jeg har det skrevet ned et sted hvis jeg en dag skal selge den.

På den hvite har jeg byttet :

Regreim med strammere og løpehjul ++.

Toppakning

Ny radiator

Vannpumpe

Termostat

Eksosskjold

Nye pluggkabler og hetter.

Nytt rotorlokk

Nye plugger

Pærer til bremselys bak

Bremseklosser foran

Og selvsagt ny kjølevæske.

Prata med en kar om å kjøpe IS leppe igår. Skal også få bytta bremseskiver foran. Så skal den snart på Eu kontroll, må se om jeg får tid til det før jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...