hylle Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Er det autoglym skinnpleie man bruker på skinn for best resultat? Har skrudd fra sportstolene og satt dem sammen igjen, det var veldig mye slark i dem fra før, men nå er de helt fit igjen. mangler bare skinnpleie på de nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Jeg har prøvd den, men syntes ikke den holder noe bra. Behandlet seter i både bruksbil og noen seter som bare er satt bort på lagring, men holdt like dårlig på begge desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Er det autoglym skinnpleie man bruker på skinn for best resultat? tenkte på den her.. http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-Autoglym-leather-cleaner-care-balm-/130600524105?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D2%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D4723746172235550324#ht_700wt_1270 med 11pund bør man jo komme under 200 spenn med frakt? Har skrudd fra sportstolene og satt dem sammen igjen, det var veldig mye slark i dem fra før, men nå er de helt fit igjen. mangler bare skinnpleie på de nå! Hei Hylle. Da jeg ble medlem her kom jeg over et prosjekt der noen hadde kjøpt et sykt bra skinnpleie produkt, så jeg lagret tråden for fremtiden. her er nettsiden du bør kjøpe fra http://www.dynamixdyes.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 her er tråden, du ser det på side ''10'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 * 1post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 316i+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 316 ja.. Med ingenting utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Trenger ikke en hest mer for å leke seg, ei heller utstyr ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Joda.... Hehe. Nå forsvant snøen. Så da var det ikke så gøy mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Byttet regreim på den vinterbilen ikveld. den har jo 40.000km intervall.. hadde en følelse av at den burde byttes, reim, strammere og hjul, bytta også vannpumpe og litt div knask samtidig, så nå tror jeg den skal holde en stund i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Ser bedre ut enn min 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Tøft prosjekt Hylle! Blir forhåpentligvis M60 i neste e30'n engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 fin vinterbil! gjør seg godt med ny reim og div ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Skriver opp hva jeg har gjort med den hvite så jeg har det skrevet ned et sted hvis jeg en dag skal selge den. På den hvite har jeg byttet : Regreim med strammere og løpehjul ++. Toppakning Ny radiator Vannpumpe Termostat Eksosskjold Nye pluggkabler og hetter. Nytt rotorlokk Nye plugger Pærer til bremselys bak Bremseklosser foran Og selvsagt ny kjølevæske. Prata med en kar om å kjøpe IS leppe igår. Skal også få bytta bremseskiver foran. Så skal den snart på Eu kontroll, må se om jeg får tid til det før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå