hylle Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Den leppa kan jeg selge for 1000,- Den heter vel egentlig shadowline limited edition. Ang frontplata så må jeg se ann litt, men mest sannsynlig kan den selges også.
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Send på en PM hvis det er av interesse da
ZhilleN Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Ja er en såkalt LE (limited edition) leppe, org le er jo et sjeldent syn Utrolig pen den e30'n din! Har lyst på et sånt utgangspunkt som denne, så veldig hel og pen ut!! Gratulerer så mye med en fantastisk pen e30
hylle Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Takk for det! Litt rust er det jo., men ganske overkommelig! Tror den kan bli bra utover vinteren!
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Se der ja Liker planene dine ! Ser ut som en høøøvelig godt holdt bil.. Blir nok kjempebra dette når våren kommer igjen
hylle Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 En smuule redd for at 15" blir for lite på e30'en., Men hvis jeg får senka den maks så kan det nok bli kult allikevel..
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 15" på vinteren er ikke feil, da har man noe å glede seg til da våren kommer: større felger Jeg synes det er kjett å kjøre helt rattkjelke som det blir med feks 17" på vinteren...
hylle Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Greia er jo at sommerfelgene er 15".. hehe.. Men tror det kan bli bra fordet!
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Aaaahh, hehe! Men det kan være litt fett da, hvis bilen er såpass lav at det ikke ser helt monstertruck ut. Valset hjulbuer og eventuelt noen skikkelig kantfelger? edit: har du kanskje kjøpt felger allerede? (Bbs?)
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Er ikke sikkert d blir dumt, med rette stuket 15" er vel i utgangspunktet for lite, men husker jeg så en E30 med breie 15" på for en del år tilbake, å d var rimelig gromt, siden den ble såpass lav !
hylle Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Faen i Helvette., Har hatt innbrudd i bilen i helgen., Alt verktøyet mitt er borte. Hadde så si hele bagasjerommet fullt av verktøy og alt bilpleieproduktene jeg hadde. Ufattelig surt. arrrh.. Og det til tross for at bilen står i innelåst parkeringsanlegg... Kan man lenger stole på noen som helst?
E30Frelst Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Faen i Helvette., Har hatt innbrudd i bilen i helgen., Alt verktøyet mitt er borte. Hadde så si hele bagasjerommet fullt av verktøy og alt bilpleieproduktene jeg hadde. Ufattelig surt. arrrh.. Og det til tross for at bilen står i innelåst parkeringsanlegg... Kan man lenger stole på noen som helst? FY FAEN SÅ SURT!?!!? Du kan da ikke ha en bil i ett parkeringsanlegg, sier seg jo selv Hva med felgene, og vingen da?? Er det ikke kamera og betaling i anlegget da?? HELVETES PAKK!!!
hylle Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Altså, parkeringshus under der jeg bor., Så det er kun de som bor her som har tilgang til parkeringshuset., Så mest sannsynlig er det noen som bor her som har stjålet dette. Securitas passer på parkeringshuset., men de hadde ikke sett noe i helgen, og det er ikke overvåkingskameraer der.. surt.. Felgene,stylingen og alt det er låst inn.
316 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Helvete, hva er det med folk? Sett opp en plakat hvis dere har oppslagstavle / dør inn til garasjen etc. At noen ligger tynt ann.
hylle Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 Nå har jeg kjøpt en e34 med v8 og manuell gir. Tenkte å sette oppi v8 i denne bilen., Denne gangen skal det bli godkjent. blir derfor en 3liters v8 maskin., Kommer til å bruke vinteren på dette. Har vel kjøpt inn det meste for ombyggingen nå. men trenger dette : m535 radiator, med slanger. e36 mellomaksling, e34 540 motorputer, Ellers har jeg faktisk alt jeg trenger så si. Har også kjøpt to m3 stoler i skinn., Så da mangler jeg vel seter bak, vil helst ha 2+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå