hylle Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Hvor sjelden er en LE" da., og hva gir du for den?..... Blar du opp en solid bunke seddler så skal du få kjøpe den og sette den på museum om du vil det, så skal jeg handle en annen e30 og bygge v8.. =)) Men du får være kjapp, for jeg begynner å bygge denne uka her..
hylle Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Da begynner jeg å bygge iløpet av denne uken. Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal hive på mtech1 eller ikke.. Synes egentlig den ser jævlig bra ut med den LE fronten. Tenkte å kjøre et slikt stuk som det her på den..
ZhilleN Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Ja den er pen med le fronten, kult og ha noe som ikke alle har!
316 Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Nydelig stuk, la fronten være! Ikke så mange som har den!
Dhamree Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Ooouh, e30 med v8! Du kommer nok til å ha det morro med den bilen ..Stå på Btw, hva heter den frontlippa du har på bilen og hvor selges den ?
hylle Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 Det er en LE" leppe,. og den blir på bilen., Selger mtech1 fangerene og sideskjørta imorgen., så da blir looken på bilen som den er nå, bortsett fra feitere felger og senk! Og en v8 under huven., Krasja bruksbilen min forrige uke,. så den har slukt litt penger og tid., men satser på å sette igang over nyttår!
Eksos Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Tøft med chromlister over rutene, men ikke under, kun LE som ble levert slik Lippa er kul den, kanskje sorte DE, gule grøftelys og sota blinklys hadde vert noe? (som på min gamle ) LE er vell relativt skjeldent, selvom det ikke er noe utrolig spesielt med den.. Chromlistene som sagt, "pepitarutete" mønster i setene og dørtrekka, det rattet du skal selge, org. spoiler bak, også tror jeg de ble levert med sportsunderstell? Edit: Så først nå at du hadde skrevet lista i første post
hylle Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 LE er : -Shadowline, med blank list OVER vinduene. -Tåkelys -"Pepitarutet"-trekk på sete -Soltak -Sportsratt og girkule i skinn -15 (22?)mm senking -Alufelger -Spolierleppe bak lakkert -"LE"-leppe foran -striper langs siden. jeg har solgt den spoilern bak og satt på mtech1 som på bildene., Det rattet skal være der., men jeg har et til som jeg har lagt ut for salg!
Eksos Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Mtech1 er jo den tøffeste spoileren, så det må være lov! Tror min også var en LE, 86 modell med alt på lista, utenom blanke lister over vinduet.. Over vinduene var det sorte lister som flassa
316 Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Tror dette blir bra jeg, stuket som du har bilde av er helt nydelig.
hylle Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Når man er blakk så kan man like så gjerne vaske maskinrommet... Spørs hvor lenge denne 2literen sitter oppi her., Men den er nå der enda... er litt uvisst når jeg begynner å bygge v8.. Trenger vel et par timer til med vask før det begynner å bli bra.
hylle Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Måtte fyre opp bilen ikveld og høre at det var liv i maskinen., Tatt noen bilder av en bil fullt i garasjestøv. Sperrediff! Får se om det blir v8 etterhvert., Ser ut som jeg venter til neste sesong med v8!
Haakjin Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Digger denne allså! Behold LE looken , for det kler bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå