Gå til innhold

Ny spillerenhet med alt! Designet for BMW E39/E38/E46


 Share

Anbefalte innlegg

Pff, om man mister OBC er det uaktuellt :P

Du mister ikke OBC med denne: http://www.tv-in-motion.co.uk/bmw_headunit.html

Har fått det bekrefta i en e-post. De driver fortsatt med utvikling og jeg kommer sansynligvis til å kjøpe en slik når den blir ferdig...

Dette er den eneste jeg har funnet som støtter OBC, men aner ikke hvor lenge jeg har ventet på de nå, ca et halvt år... Bare jeg finner en slik enhet som støtter OBC, så blir det bestilt ganske så kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man bytter altså ut en velfungerende original enhet med disse Kina-varene, som tydeligvis har variabel kvalitet og finish? Er det bare jeg som ikke skjønner hvorfor?

fordi orginal enhetene har som regel bare cd spiller som fungerer rimelig dårlig. for de som bytter ut naigasjons enhetene så er det sikker på grunn av at de har de gamle ubrukelige greine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått min hualingan montert. Den ser ut som et tilbakestående helvete og er nok mulig at den ryker ut igjen. Selve iden var jo flott, men da apene har konstruert frontpanelet feil slik at det stikker inn en cm eller to i toppen. I tillegg fulgte det ikke med software eller kart og jeg har etter to timers surfing enda ikke funnet noen som selger dette. Bare noen som har noen som skriver om ekstremt omfattende hacking som involverer spesialverktøy for å få det inn. Samtdlig er det jo noen som har fått det til å funke. Det er latterlig at de har klart å produsere dette og så drite seg ut på noe så enkelt som passform. Styr unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh 8) derfor eg skal ha dynavin sin :wink: der følger det med navigasjonsprogram, og skulle det av ein merkelig grunn ikkje gjere det så sender dei det til deg. så er det mykje lettare å få hjelp visst det skulle vere noe galt med dynavin sin.

send den i retur og bestil dynavin sin så får du kanskje den sendt til deg i desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...