wicky124 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Kan ha BMW treff på Folkets kebab hahahaha Får se om jeg i det heletatt får kjørt bimmern da mest sansynlig purken kommer på døra imorra.. what did u doooo?
FredrikE24 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Hvertfall til du blir ferdig på jobb og får tatt deg en tur!
Rannem Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Det er kollen på grefsen det vell! Kjør til skeidbanen og følg kjelsåsveien oppover til grefsenkollveien. Fortsett bare oppover "fjellet"
FredrikE24 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Bare å kjøre Grefsenkollveien helt til enden da?
Rannem Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Riktig Grefsenkollveien stopper i restauranten på toppen. Du kommer ikke lenger enn det!
Rannem Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 kan jo møtes i sentrum og kjøre oppover? Synes du skal svippe innom Bristol så jeg får tatt en titt på sjuern Jobber der til 22 idag, kommer etter det og håper dere fortsatt er der!
Robkill Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Da tar jeg gamlesjuern bortom, ikke forvent noe som er pent å se på! tar den kun fordi jeg ikke har en annen bil på skilt for øyeblikket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå