M-Tech Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av min 02 525DA. Bilen er helt standard bortsett fra felger og programvare motor. Info om bilen: Vehicle information VIN long WBADL01040GY10775 Type code DL01 Type 525D (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57 Cubical capacity 2.50 Power 120 Transmision HECK Gearbox AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STANDARDLEDER/BEIGE E36 SANDBEIGE E (O7SN) Prod. date 2002-03-19 Order options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 216 SERVOTRONIC 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 555 ON-BOARD COMPUTER 630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER 650 CD PLAYER 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 705 M SPORT SUSPENSION II 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 773 WOOD TRIM 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 818 MAIN BATTERY SWITCH 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 202 STEPTRONIC 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Information No. Description 473 ARMREST, FRONT 661 RADIO BMW BUSINESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Nydelig E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 helt nydelig bil! så veldig velholdt ut! enest som jeg syntes manglet var m5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Jepp, så veldig nydelig og velholdt ut! Men man blir vell aldri ferdig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Herlig bil! Kombinasjonen mellom felger og lakkfarge er jo legendarisk og den funker sinnsykt bra på E39 også. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Tusen takk alle sammen! Bilen har foresten sotede ruter rundt hele untatt frontruta. Andre speil og et senkesett er vel det som står på ønskelisten. Serlig mer trengs ikke synes jeg. Litt stereo da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Dette var nært perfeksjon! Fantastisk flott bil, med noen herlige felger. Har du detailet eller lakkert bilen selv, eller er den rett og slett så velholdt i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Jeg har nok litt av skylden for dette selv... Her er bordet mitt. Div produkter fra bla Menzerna, Sonax, Meguiars og Chemical Guys. Voksen jeg brukte til slutt, Pete's 53 fra Chemical Guys. Ble veldig fin glans og dybde i lakken av denne. Første gangen jeg har gjort det såpass omfattende, brukte faktisk 12 timer... Resultatet ble ganske brukbart da. Men bildene lyver litt. Den er ikke riktig så fin som den ser ut som. Er en del steinsprut i fronten som ikke kommer med, og det er faktisk feil farge på bakfangeren i forhold til resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Se det ja, blitt bitt av detailer basillen du også Har faktisk akkurat brukt de Menzerna produktene som du har på min egen bil, ble veldig fornøyd. Samt Skil maskinen fra Torshov og Uber puter. Har du prøvd noe holdbarhet på Pete's voksen? Jeg bruker MG #16 nå, men må vel prøve ut Pete's også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Har vel egentlig hatt det litt i blodet, men har ikke kommet ut av skapet før nå... Synes Menzerna produktene virker meget bra, men det er klart at jeg har egentlig ikke så veldig mye å sammenligne med når det kommer til proff produkter. Holdbarheten på voksen er nok noe dårlig, men den gir som sagt meget fin glans og dybde i lakken. Er også veldig lett å jobbe med, så det tar ikke så lang tid å gi bilen et nytt vokslag etter vask. Kan vel også bare bruke en quick detailer om det ikke er alt for lenge siden bilen ble vokset. Har du bilder av din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Godt å høre andre har gode erfaringer med Menzerna også Den ser jo helt fantastisk ut når det gjelder våthet og dybde ja. Det er carnuaba voks det? Da er den vel ganske statisk ja Har ikke noen bilder av min etter siste detailen med roterende, men kommer en ny tråd snart Holder på med litt lakkering etter skader også. Har du noen videre planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Utrolig flott kombinasjon av farge, utstyr og felger! Pretty damn close to perfection Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Godt å høre andre har gode erfaringer med Menzerna også Den ser jo helt fantastisk ut når det gjelder våthet og dybde ja. Det er carnuaba voks det? Da er den vel ganske statisk ja Har ikke noen bilder av min etter siste detailen med roterende, men kommer en ny tråd snart Holder på med litt lakkering etter skader også. Har du noen videre planer med bilen? Det er carnuaba ja. Ønsker meg vel noen andre speil og et brukbart senkesett. Veldig vanskelig å velge senkesett synes jeg. Er jo ikke så lett å si hvordan høyden blir og hvordan bilen blir å kjøre. Coilovere hadde vært optimalt med tanke på at jeg hadde fått justert den til den høyden jeg synes er perfekt. Men jeg liker veldig godt det originale understellet, og er redd for ødelegge den gode kombinasjonen av sport og komfort. Utrolig flott kombinasjon av farge, utstyr og felger! Pretty damn close to perfection Takk for rosende ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Et par interiørbilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå