aplet86 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Må si du har ett virkelig forbilde for bilen min... Er noe alà din ser ut som jeg har mål med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Takk for det, men det er vel stort sett våre Tyske venners fortjeneste.. Jeg har ikke gjort stort med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Denne var grisefin! Perfekt fargekombinasjon gullsenter gjorde seg på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Takker og bukker! Enig i at gull senter gjør seg veldig godt på bilen. Egentlig ganske fornøyd med fargekombinasjon på bil, felger og interiør sånn totalt sett. Felgne passer liksom interiøret litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Meget fin bil M-Speil hever den litt til.. Hva er specs på hjula og spacerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Takk. Enig, burde hatt M speil... Hjula på bildene er 8,5 og 9,5 x 19. ET 20 og 25. 15mm spacere foran og 10mm bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Nydelig E39, M TECH. Har du skiftet øvre delen av dashbordet til svart? Vanlighvis har vel beige interiører beige dash også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Takk. Nei, har ikke skiftet. Du fikk de levert med sort overdel også. Som du ser er det også sort på toppen av alle dørtrekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Der har du BIL! Deilig bil.. Etter min mening, de beste felgene man kan ha på sort BMW.. Ingenting slår gullakkert BBS LM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Veldig pen E39 du har:) Står at du har programvare i motor, Hvor gjorde du dette? Og har det gått bra med bilen etter at du gjorde dette? Vurderer og gjøre dette i min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Der har du BIL!Deilig bil.. Etter min mening, de beste felgene man kan ha på sort BMW.. Ingenting slår gullakkert BBS LM! Takker så mye! Enig at hjula gjør seg godt på bilen, men de er nå solgt... Til våren blir det skrudde BBS RK. I vinter blir det 18" LM, men i sølv. Veldig pen E39 du har:) Står at du har programvare i motor, Hvor gjorde du dette? Og har det gått bra med bilen etter at du gjorde dette? Vurderer og gjøre dette i min også Takk Bilen hadde annen programvare når jeg kjøpte den, og jeg vet ikke hvor det har blitt gjort. Ikke hatt noen som helst problemer med dette. Skulle jeg gjort dette selv hadde jeg gått for denne løsningen: http://ecotune-scotland.co.uk/product/E ... 245hp500nm Evt en snillere løsning fra ecotune. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Takk Bilen hadde annen programvare når jeg kjøpte den, og jeg vet ikke hvor det har blitt gjort. Ikke hatt noen som helst problemer med dette. Skulle jeg gjort dette selv hadde jeg gått for denne løsningen: http://ecotune-scotland.co.uk/product/E ... 245hp500nm Evt en snillere løsning fra ecotune. Okei, er det lett å gjøre dette selv da? Mulig jeg skal chippe den via en her på bimmers, er jo veldig fristende å chippe, spesielt siden den vil gå så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Veldig enkelt å gøre selv. Du kobler boksen til diagnosekontakten og legger inn den nye programet. Vil du ha den tilbake til original kobler du bare til boksen igjen og legger inn det originale. Kan få tre forskjellige tuningprogram til 530D. Står mer om det på siden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 nydelige kombinasjoner av lyst skinn, mørk lakk og gull felger:) hadde dog likt bedre usa-lyktene med sånne små oransje blinkere foran og bak, men er fint slik det er også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Ofte synes også jeg at orange blinklys eller USA lamper er veldig fint, men akurat på E39 er jeg litt itvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå