Gå til innhold

Min 02 525DA M-Sport, ny bil i garasjen side 4.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker! :D

Enig i at gull senter gjør seg veldig godt på bilen. Egentlig ganske fornøyd med fargekombinasjon på bil, felger og interiør sånn totalt sett.

Felgne passer liksom interiøret litt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
Der har du BIL!

Deilig bil.. :D

Etter min mening, de beste felgene man kan ha på sort BMW.. Ingenting slår gullakkert BBS LM!

Takker så mye! Enig at hjula gjør seg godt på bilen, men de er nå solgt... Til våren blir det skrudde BBS RK. I vinter blir det 18" LM, men i sølv.

Veldig pen E39 du har:) Står at du har programvare i motor, Hvor gjorde du dette? Og har det gått bra med bilen etter at du gjorde dette? Vurderer og gjøre dette i min også

Takk :D Bilen hadde annen programvare når jeg kjøpte den, og jeg vet ikke hvor det har blitt gjort. Ikke hatt noen som helst problemer med dette. Skulle jeg gjort dette selv hadde jeg gått for denne løsningen:

http://ecotune-scotland.co.uk/product/E ... 245hp500nm

Evt en snillere løsning fra ecotune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Bilen hadde annen programvare når jeg kjøpte den, og jeg vet ikke hvor det har blitt gjort. Ikke hatt noen som helst problemer med dette. Skulle jeg gjort dette selv hadde jeg gått for denne løsningen:

http://ecotune-scotland.co.uk/product/E ... 245hp500nm

Evt en snillere løsning fra ecotune.

Okei, er det lett å gjøre dette selv da? Mulig jeg skal chippe den via en her på bimmers, er jo veldig fristende å chippe, spesielt siden den vil gå så mye bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt å gøre selv. Du kobler boksen til diagnosekontakten og legger inn den nye programet.

Vil du ha den tilbake til original kobler du bare til boksen igjen og legger inn det originale.

Kan få tre forskjellige tuningprogram til 530D. Står mer om det på siden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...