S. Gunstad Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Laaav E39! HVilke BBS felger sitter det på? Kule var de ... EDIT: Så det var RK nå, satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Takk, men den er ikke like lav lenger. Måtte ha med bilen på ferge, så ble nødt til å skru den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Kjempe stilig E39, høyden er helt suveren. 18" ble utrolig kledelig, ville trodd at det kanskje ble 1" for lite, men det er det definitivt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Greit nok at E36'en din er blitt rå, men denne var sannelig ikke mindre heftig av den grunn! Mandig senk hadde du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takk for dine ord! Tror vi har ganske lik smak når det gjelder biler.. Du har ingen tråd om din F11 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Takk for dine ord! Tror vi har ganske lik smak når det gjelder biler.. Du har ingen tråd om din F11 da? Tror også vi er nokså samkjørt på det området, ja... Må nesten både gratulere og kondolere med salg. Morsomt å selge for å kjøpe noe nytt, men samtidig må det være litt kjedelig å selge et såpass strøkent eksemplar av E39... Legger i skrivende stund ut en rykende fersk tråd om F11'en. Den blir ikke akkurat et stort prosjekt, men mer en "bok" med erfaringer jeg gjør meg med dem, samt noen oppgraderinger som skal gjøres Er bare å ta en titt her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=198737 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Fin E39.. har du noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 dæven den E39`n var griserå! forumets fineste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Tror også vi er nokså samkjørt på det området, ja... Må nesten både gratulere og kondolere med salg. Morsomt å selge for å kjøpe noe nytt, men samtidig må det være litt kjedelig å selge et såpass strøkent eksemplar av E39... Legger i skrivende stund ut en rykende fersk tråd om F11'en. Den blir ikke akkurat et stort prosjekt, men mer en "bok" med erfaringer jeg gjør meg med dem, samt noen oppgraderinger som skal gjøres Er bare å ta en titt her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=198737 Kjedelig å selge ja.. Jeg synes nok det. Gikk egentlig ikke helt opp for meg før jeg så bilen dra av gårde tidligere i dag. Følte en viss dose anger da. Har handlet ny bil allerede, men den er ikke helt i samme klasse. Fin E39.. har du noen planer for bilen? Ja, å selge! Å den er solgt! dæven den E39`n var griserå! forumets fineste ? Må ikke si sånn nå som bilen er solgt! Vel, den nye eieren blir sikkert glad for det! Har hørt et rykte om at han skal lage en tråd om den her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Får vel bare kondolere med salget (hvis jeg kan si det slik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Du kan gjærne si det på den måten! Er bildet i avataren din bil? Link? Jeg skal dit du holder til for å hente den nye i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Stemmer at det er min bil ja, etter en heftig runde med redigering (Planen er at den skal bli seende slik ut på sikt, men per dags dato sier lommeboka det stikk motsatte dessverre). Orginalbilde + avatarbilde kan sees litt ned på siden her: viewtopic.php?f=6&t=114462&start=2175 Hva har du kjøpt for no spennende nå? Og hvor befinner det nye vidunderet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Aha.. Så det var redigert ja.. Skal til Hagan å hente en ikke fullt så spennende E39. Er en 02 520iAT Edition Exclusive. Planen er å holde den ganske original, og ikke koste på så mye unødvendig. Skal fungere som en familiebil. Men, vi får se.. Allerede før den er hentet kjenner jeg behovet for senk og gromme hjul.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Den sølvfargede? Som i annonsen bare har 1 fungerende tåkelys? Blir fort slik, planen er å ha den orginal, men så er ikke øynene enig, også baller det på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Stemmer! Er den... Vi får se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå