clo Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Ha-ha, og nå er vi ca 15 sider etter der Just-Turbodiesel sa han ikke orka å kommentere saken mer Dessuten har vel ikke "Just-turbodiesel" trukket tilbake det han skrev i første innlegg? fantastisk, slik burde de fleste bilister egentlig gjort.. [...] Jeg pleier å bruke tut akkurat når jeg kjører forbi, nå skal jeg begynne med vindusspyleren.. takk for tipset VG.Han med audi'n brukte kanskje litt hardt virkemiddel selv om jeg gnir meg i hendene når jeg ser dette.
Hansh Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Som jeg skrev, var jeg personlig skeptisk til "pes"-trening, og:"Ifølge Vegdirektoratet kan ikke syklister på treningstur ligge for tett opp i følgebilen foran." Les hele artikkelen for mer detaljer: http://www.aftenbladet.no/lokalt/124140 ... ister.html Den godeste sykkeltrener Flaten fremstår temmelig sneversynt. Nå har de akkurat erfart konsekvensene av hva de tidvis driver med og at han selv en gang ikke klarte å kaste bilen i grøften slik han sier de er trent til (til tross for at han og sier at hverken tempo eller avstand var på det mest ekstreme), så er man normalt der hvor reflekterte oppegående mennesker tenker seg litt om. Andre ting enn idiotbilister kan skje brått! Minner om enkelte som mener at kjøring i 200 km/t + på offentlig vei er helt uproblematisk fordi både de og bilen er så gode.. Er mye snakk her om at det skulle vært flere lukkede områder for bilkjøring hvor man kan få testen egne og bilens grenser på en tryggest mulig måte, men de færreste forsvarer å f. eks. kjøre rally på offentlig vei. Er ikke mer riktig da at denne gjengen skal bedrive risikosport på offentlig vei fordi de mangler egnede fasiliteter. Skulle likt å se reaksjonen til politiet hvis 20 BMW'er kom kjørende i 200 km/t og 0,5 meter avstand fordi de skulle øve til en oppvisning på lukket bane Denne gjengen høres ut som akkurat slike som ødelegger for den store gruppen av fornuftige og hensynsfulle syklister!
GeirK Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Den godeste sykkeltrener Flaten fremstår temmelig sneversynt. Nå har de akkurat erfart konsekvensene av hva de tidvis driver med og at han selv en gang ikke klarte å kaste bilen i grøften slik han sier de er trent til (til tross for at han og sier at hverken tempo eller avstand var på det mest ekstreme), så er man normalt der hvor reflekterte oppegående mennesker tenker seg litt om. Andre ting enn idiotbilister kan skje brått! Minner om enkelte som mener at kjøring i 200 km/t + på offentlig vei er helt uproblematisk fordi både de og bilen er så gode.. Er mye snakk her om at det skulle vært flere lukkede områder for bilkjøring hvor man kan få testen egne og bilens grenser på en tryggest mulig måte, men de færreste forsvarer å f. eks. kjøre rally på offentlig vei. Er ikke mer riktig da at denne gjengen skal bedrive risikosport på offentlig vei fordi de mangler egnede fasiliteter. Skulle likt å se reaksjonen til politiet hvis 20 BMW'er kom kjørende i 200 km/t og 0,5 meter avstand fordi de skulle øve til en oppvisning på lukket bane Denne gjengen høres ut som akkurat slike som ødelegger for den store gruppen av fornuftige og hensynsfulle syklister! Støttes 100%. Jeg fatter ikke hvorfor journalisten ikke stilte det mest opplagte spørsmålet: "Hvorfor kastet dere ikke følgebilen i grøfta i dette tilfellet?"
Arimanni Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Tilbakestående bilfører, uten tvil. Har 0 respekt for andre sitt liv. Finnes ingen unskyldning for å sette sitt eige, og andre sitt liv i fare.
Hawkon88 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Sjåføren av førerbilen var vel såpass opptatt med å se i speilene slik at han kunne se på syklistene at han ikke la merke til "brå"stoppen. Geir K, jeg skulle likt å sett den store gruppen fornuftige og hensynsfulle syklister.. De er sikkert beste kompisser med skybert og ekstremistiske islamister også..
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Jeg skal ut på raceren i morgen. Jeg håper ikke jeg kommer ut for en sånn bilfører, men jeg håper også at ingen bilførere kommer ut for en gal sykkeljævel i kondombukse på veiene rundt Trondheim Jeg skal gjøre mitt beste!
Zibiri Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hadde jeg vært sykelisten og klart og gå etter noe sånt hadde jeg slått den personen som bråbremsa foran så hardt så mange ganger at han aldri hadde klart og bruke beina sine igjen, jævla idiot. Prøve og drepe noen fordi de sykler i veikanten er faen meg helt håpløst, at det kommer en gammal gubbe i 15kmt halveis midt uti veien og lager kø kan jeg forstå folk blir pissed men syklister som er ute og trener og hodler et relativt raskt tempo og ikke begger med trafikken kan man spare seg for å plage.
journey Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hadde jeg vært sykelisten og klart og gå etter noe sånt hadde jeg slått den personen som bråbremsa foran så hardt så mange ganger at han aldri hadde klart og bruke beina sine igjen, jævla idiot. Prøve og drepe noen fordi de sykler i veikanten er faen meg helt håpløst, at det kommer en gammal gubbe i 15kmt halveis midt uti veien og lager kø kan jeg forstå folk blir pissed men syklister som er ute og trener og hodler et relativt raskt tempo og ikke begger med trafikken kan man spare seg for å plage. Så visst noen kjører i ræva på bmwen din etter en båstopp, så er d helt greit at de banker deg opp etterpå? Visst sykkelister skal bruke veiene, så skal de bruke trafikkreglene. Visst de trenger trening som bryter med trafikkreglene så må det gjøres på lukket området. Akkurat som nå bilister må. Ingenting er mer irriterende en folk som tror de eier veien , enten de sykkler eller kjører.
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 hahahaha, det er jo syklistene som ikke passerer 20 i IQ, ikke bare er det bra at de fikk vondt, men de skulle fått en omgang juling for å ødelegge bakruta og bulke bilen også! IQ-sperra tapere.
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hadde jeg vært sykelisten og klart og gå etter noe sånt hadde jeg slått den personen som bråbremsa foran så hardt så mange ganger at han aldri hadde klart og bruke beina sine igjen, jævla idiot. Prøve og drepe noen fordi de sykler i veikanten er faen meg helt håpløst, at det kommer en gammal gubbe i 15kmt halveis midt uti veien og lager kø kan jeg forstå folk blir pissed men syklister som er ute og trener og hodler et relativt raskt tempo og ikke begger med trafikken kan man spare seg for å plage. Kjør i ræva på min bil og lag riper og bulk så tenker jeg vi skal se hvem som skal jule opp hvem hvis du hadde vært så frekk å i tillegg yppe deg
Zibiri Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Poenget er at han bråbremset bare for å være jævlig.. STOR forskjell på det og nødbremsing.
Kobar Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Poenget er at han bråbremset bare for å være jævlig.. STOR forskjell på det og nødbremsing. synes at det var ett bra tiltak! thumps up
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Poenget er at han bråbremset bare for å være jævlig.. STOR forskjell på det og nødbremsing. Selvsagt så er nødbremsing foran syklister å dra den litt langt, selv om de er til stor irritasjon.
Paulus Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Tydligvis mange tilbakestående folk her på bimmers. Enkelte får ta en runde med dere selv og tenke over hva dere skriver. Helt enig Mange fjortisser her inne ja... ///P
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 festlig at DET er det eneste argumentet dere som syns dette er dumt, klarer å komme med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå