-Roger- Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Merkelige greier. Går nok ikke lang tid før fangere, dempere osv er vekke også hvis ikke politiet tar affære og fjerner den.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Werther, synes du skulle henvendt deg til politiet før mer blir stjålet, kjipt for eieren. Da gjør du hvertfall en ærlig handling! : )
Just-turbodiesel Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 det er jo samme bilen som var avbildte i en stuk-tråd forleden, var det på bilforumet tro?! Ville ikke latt den bilen stå som tjuvagn nei..
316 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er det ikke skademelding som ligger i pasasjersete? Klarer du å se noe navn gjennom ruta?
bmwhans Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Ja den har stått der en stund ja. Jeg så på den når den hadde de andre felga på. Da stod det ene hjulet helt skakt. Den ene bærearmen hadde røket. Hadde det vært min bil, hadde jeg vært ganske gira på å få henta den fort. Veit jo hvor fort ting blir stjålet..
Chris_ Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Hmm.. den står jo rett ved veien også? Har faktisk ikke sett denne før.. Får håpe de henter den før hele bilen er borte !
Hawkon88 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jeg vil tippe at den er stjålet og at tyven sikkert har kresjet den. Videre har ikke man lov å taue bort utenlandskregistrerte biler med mindre de er feilparkert. En polsk passat uten skilt har stått i gata utenfor mormor og morfar i snart 3år. Hverken politiet eller naboer kan gjøre noe som helst.
Tom K Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jeg vil tippe at den er stjålet og at tyven sikkert har kresjet den. Videre har ikke man lov å taue bort utenlandskregistrerte biler med mindre de er feilparkert. En polsk passat uten skilt har stått i gata utenfor mormor og morfar i snart 3år. Hverken politiet eller naboer kan gjøre noe som helst. Dette er ikke riktig, har jobbet for Falck og vi har tauet inn mange feilparkerte biler for politi og parkeringsetaten,
316 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jeg prøver igjen... Det ligger en skademelding inni bilen. Hvor mange er det som kræsjer en stjålet bil som fyller ut det?
316 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Nei, jeg prøvde å stille et spørsmål om det lenger opp i tråden, men det ble ganske enkelt oversett !
Deep Dish Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Nei, jeg prøvde å stille et spørsmål om det lenger opp i tråden, men det ble ganske enkelt oversett ! Dakkers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå