Gå til innhold

BMW E39 - 20" felger

Carvin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synst det er kjekt med kommentarer både for og imot.

Kjørte tidligere rundt på 18" rondell, av den grunn ville jeg være litt "ekstrem" å presse på 20".

Jeg synst selv at dette ble utrolig pent, men med en sånn dimmensjon er coilovers et "must" for å få den optimale høyden.

Det som er negativt med denne dimmensjonen er subbing. Men dette ordnes enten med lett valsing eller bytte dekk dimmensjon til 265-30-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil:)

Hvilket senkesett er det har på bilen din? Hvor mye har du senket bak? Jeg har 19" med 275 og skjermen tar nedi ved litt fart og dumper i veien.

Takker!!

FK Silverline, er usikker hvor mye den er senket..... Er iallefall masse gjenger igjen!!

Under montasje av settet ble skyvelær bruk flittig :) Nøyaktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil dette her,så den på forus i går..ser bedre ut i virkeligheten syns jeg da:)

men hadde det vært min bil ville jeg nok hatt brønnhjul..men det er jo smak og behag:)

Er enig med deg, bildene gjør feks at felgene ser større ut synst jeg.

I virkligheten er di akkurat passe!!

smaken er som baken, kjørt med kantfelg en stund, men var på tide å bytte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Må få en satans drivstoff regning med dekkene/felgene hehe ;)

Tenker da på rullemotstand.Og merker vel at bilen går liksom ikke like bra på sommeren som den gjør med vinterhjula.

Men pent ble det.Syns du skal heve den litt foran og bak,få det likt.Så slipper du subbing bak også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få en satans drivstoff regning med dekkene/felgene hehe ;)

Tenker da på rullemotstand.Og merker vel at bilen går liksom ikke like bra på sommeren som den gjør med vinterhjula.

Men pent ble det.Syns du skal heve den litt foran og bak,få det likt.Så slipper du subbing bak også.

Hehe, merker at bilen går litt dårligere på sommeren ja..

Jeg mener at bilen blir høy nok av felgene, og derav må høyden bli som den blir i hjullbuene.

Hjullbuer bak ble valset for å unngå subbing, dvs valset, pusset ned og lakket på ny! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned på gummidim da?

Jeg har 8,5 og 10" og kjører med

225/30/20 og 255/30/20..

Synes det er akkurat passe, er ikke no spessiellt mye strekk..

Men sånn ellers ville jeg gått for 18, Max 19" da jeg liker at bilen er lav;P

Men for all del, pen bil... Og skjønner at det er mange som ikke orker og ha en pen bruksbil som skraper nedi overallt^^,

Valset forran? Tror det hadde blir ganske gromt og fått hjulbuen helt ned på felgkanten ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned på gummidim da?

Jeg har 8,5 og 10" og kjører med

225/30/20 og 255/30/20..

Synes det er akkurat passe, er ikke no spessiellt mye strekk..

Men sånn ellers ville jeg gått for 18, Max 19" da jeg liker at bilen er lav;P

Men for all del, pen bil... Og skjønner at det er mange som ikke orker og ha en pen bruksbil som skraper nedi overallt^^,

Valset forran? Tror det hadde blir ganske gromt og fått hjulbuen helt ned på felgkanten ;D

K

Kjører på 245-30-20 foran og 285-25-20 bak :-) 8.5" og 10" felg

Ikke valset foran nei. Ikke subber den lenger heller siden hjulbuen bak er skikkelig valset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...