Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da kan jeg gratulere meg selv med å ha fått maurbol i bilen... Eller ikke inni bilen, men i kanalen. Var en tur i grøfta for noen uker siden, og bilen har stått med gras, grus og jord under og inni alle kriker og kroker i tiden etterpå. Oppdaget at sokkermauren har laget seg et bol da jeg gikk ut av bilen, tøt nemlig maur ut av kanalen... Så får vi se om den overlever maurpulver og høytrykk. For sikkerhetsskyld så har jeg fjerna all jorda nå, ja... LOL!!!!!

Skrevet

Ja, hvis det er igjen noen så... Kanalskjørtet er festet inni døra på en merkelig måte under dørpakningen. Løsnet pakningen og fikk opp litt av kanten på skjørtet uten å ta det av og strødde maurpulver nedi der. Samt litt sånn air fresh greier, de liker sikkert ikke det heller. :P Fint det var sukkermaur da, og ikke stokkmaur. 8)

Skrevet

Hvis ikke du har treinteriør så trenger du ikke å bekymre deg for stokkmaur...

Nå¨som faktatimen er overstått: HHAAAAAAAAHAHAHAHAA! *Peker og ler* :P

Skrevet

Tviler på at de liker det maurpulveret... Men hvis jeg får mareritt i natt så må jeg kanskje plukke av kanalskjørtet til helga.

Skrevet
Oppdaget at sokkermauren har laget seg et bord da jeg gikk ut av bilen,

Hadde de laget stoler også?

Sorry, kunne ikke dy meg 8)

Kjett med mævver i bilen ja, får håpe du får de ut da ;)

Skrevet

Da jeg jobbet hos Bavaria så fant vi et lite vepsebol oppunder bagasjelokket på en helt ny BMW 120i Cab som kom rett fra fabrikken! Muligheten for at det har vært med hele veien fra Tyskland er jo stor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...