316 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Du må det ja... Skal ikke være enkelt! Foreldrene hennes da? Det går jo ann å ta det den veien.
m-alpin Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 kjempebil med automat det der,ville ikke hatt den med manuell
code13 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Jeg ville ikke ha kjøpt denne pga - preface modell + automat + delvis grått skinn (utrolig kjedelig) tror de fleste vil ha facelift paser og skjermer + blinklys. Og jeg tror de fleste vil gjerne ha manuell. Du kommer helt sikker til å bytte ut til mtech2 pakke eller noe annet styling + kanskje felger? Da blir det sikkert lettere å selge den igjen, men tror det blir med en del tap. Men er ganske sikker på at jeg heller hadde betalt flere titusen mer for en 320i 02/3 facelift manuell med mtech2 enn denne ferdig stylet selv om det var kjørt litt mer. Jeg personlig hadde letet litt mer. Men det er bare meg. Lykke til!
oyvind26 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Kom 2001-modellene med 170hk da? I hvertfall stor forskjell på 150-hesteren og 2.2en.... Vil tru den blir litt daff med automat kanskje? Men målet er kanskje ikke en rask bil heller.... Forsikringsløsningen må vel i tilfelle bli foreldremetoden, sikkert det greieste og tryggeste slik at du ikke trenger å involvere deg økonomisk. Skal du derimot selge M3'en din skal du ha god tid og litt is i magen uten å forvente astronomiske summer. Markedet er rimelig dødt, og jeg måtte langt ned i pris for å selge min. Ble heldigvis solgt til slutt.... Med fare for å banne litt i kirka.... Hva er egentlig så farlig med en Golf eller Focus? Litt kjedelig ja, men bra biler som høres ut som dekker din "frues" behov og vel så det Ser mer og mer poenget med sånne biler. Jeg er ferdig med astronomiske driftskostnader, og ser faktisk etter noe i den klassen selv (dog med bittelitt motor;))
Hansh Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Er jo forskjell på en M3 og en 320i da (som forøvrig kom med 2.2 som 2001 mod., året før facelift), og tviler på jeg har hatt mer kostnader på min bil enn jeg hadde hatt på en Golf f. eks.. Når jeg i tillegg for omtrent samme pris kan få en tilsvarende gammel bil som kostet mye mer ny, er bedre å kjøre, bedre utstyrt, ser bedre ut og har en betydelig mer spennende motor, så er valget veldig lett for min del. Hva er poenget med sånne biler egentlig?
[space] Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Synes dama di høres fornuftig ut. Om ho overhodet ikke er interessert er det bare dumt å ta opp masse i lån. Men 20.000 kommer en jo ikke noen vei med. Kjøp noe lite og billig i en fresh farge. Ho blir garantert mer fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå