winchester Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 EDIT: 08.11.2010 Trenger litt hjelp her igjen, hehe. Bilen skal lakkeres i løpet av uken, men har fortsatt ikke bestemt meg for fargen! Er inne på noen mørke dype blå farger nå, og tror det blir det. Men er så mange forskjellige fine blå BMW-farger, så om dere kan komme med tips, og gjerne et bilde ville det vært fint. PS: Blåfargen skal være spesiell, og ikke lys. -------------------------------------------------------------- Skal hellakkere min BMW E30 2-dørs, men sliter veeeldig med å bestemme meg for fargen.. Laster opp et par bilder slik at dere kan se hvilke farger jeg vurderer. Om dere legger med bilder i eksemplene, prøv å link til et bilde av en E30 i den aktuelle fargen. Sparkling Graphite Metallic (A22) Sepang Bronze Metallic (A32) Velvet Blue Metallic (?)
anders87 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Trooooor jeg ville ha gått for Velvet Blue Metallic av disse forslagene... Har lakkode 379 btw
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Ja, er den jeg heller mot. Men er så vanskelig å bestemme seg, for har ikke sett Velvet Blue Metallic in real life, så fargen kan jo være helt annerledes enn på bilder.
anders87 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Ser den.. Er jo ikke bare bare og finne en Bmw med individual lakk i nærheten så man kan titte på den eller
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Ja, den er meget pen. Skulle ønske man fikk se resultet før man valgte lakk, hehe
sladjan Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Ikke gå for blå ihvertfall. syns ikke e30 er laga for å være blå! Men den a22 likte jeg godt.
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Synes blå sitter som et skudd jeg..
babjorn Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Blir ikke disse fargene veldig nye,på en så gammel bil?bare lurer for er jo mulig dem ikke passer på en E30,vet ikke jeg,satt bare å tenkte på det
CeeKay Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Blir ikke disse fargene veldig nye,på en så gammel bil?bare lurer for er jo mulig dem ikke passer på en E30,vet ikke jeg,satt bare å tenkte på det Nei!
FTE Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Sepang Bronze gutt! Jeg synes iallefall den er finest, og du har linka det eneste bildet jeg har funnet i E30 med den fargen. Vurderte nemlig den selv. Vet det er en E21, men her ser du lett hvor fin denne fargen er i dagslys:
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Hehe, har stirret på bildene av den E21'en i maange timer, nydelig! Men klarer altså ikke å bestemme meg for hva som blir best.. Velvet Blue Metallic er det svaret jeg har fått av kompiser, men jeg heller mer mot Sepang Bronze Metallic dog. Er en blåfarge jeg synes er fint på E30, og den har Ståle tatt. Og Marrakesch har jo du FTE, hehe Er Sepang Bronze mye lysere enn Marrakesch fargen? Om du har sett den i virkelighet.
winchester Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Blir ikke disse fargene veldig nye,på en så gammel bil?bare lurer for er jo mulig dem ikke passer på en E30,vet ikke jeg,satt bare å tenkte på det Og nei, disse fargene passer godt på E30, bare vanskelig å finne den som passer best av de 3, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå