Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EDIT: 08.11.2010

Trenger litt hjelp her igjen, hehe. Bilen skal lakkeres i løpet av uken, men har fortsatt ikke bestemt meg for fargen! Er inne på noen mørke dype blå farger nå, og tror det blir det. Men er så mange forskjellige fine blå BMW-farger, så om dere kan komme med tips, og gjerne et bilde ville det vært fint.

PS: Blåfargen skal være spesiell, og ikke lys.

--------------------------------------------------------------

Skal hellakkere min BMW E30 2-dørs, men sliter veeeldig med å bestemme meg for fargen..

Laster opp et par bilder slik at dere kan se hvilke farger jeg vurderer. Om dere legger med bilder i eksemplene, prøv å link til et bilde av en E30 i den aktuelle fargen.

Sparkling Graphite Metallic (A22)

attachment.php?attachmentid=803&stc=1&d=1114027415

Sepang Bronze Metallic (A32)

300686960_d84cb6b0e7.jpg

Velvet Blue Metallic (?)

18666535.jpg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, er den jeg heller mot. Men er så vanskelig å bestemme seg, for har ikke sett Velvet Blue Metallic in real life, så fargen kan jo være helt annerledes enn på bilder.

Skrevet
Blir ikke disse fargene veldig nye,på en så gammel bil?bare lurer for er jo mulig dem ikke passer på en E30,vet ikke jeg,satt bare å tenkte på det :)

Nei! :P

Skrevet

Sepang Bronze gutt! ;)

Jeg synes iallefall den er finest, og du har linka det eneste bildet jeg har funnet i E30 med den fargen. Vurderte nemlig den selv.

Vet det er en E21, men her ser du lett hvor fin denne fargen er i dagslys:

7hgubpphr6wszffdu6r5.jpg

Skrevet

Hehe, har stirret på bildene av den E21'en i maange timer, nydelig! Men klarer altså ikke å bestemme meg for hva som blir best.. Velvet Blue Metallic er det svaret jeg har fått av kompiser, men jeg heller mer mot Sepang Bronze Metallic dog. Er en blåfarge jeg synes er fint på E30, og den har Ståle tatt. Og Marrakesch har jo du FTE, hehe :) Er Sepang Bronze mye lysere enn Marrakesch fargen? Om du har sett den i virkelighet.

Skrevet
Blir ikke disse fargene veldig nye,på en så gammel bil?bare lurer for er jo mulig dem ikke passer på en E30,vet ikke jeg,satt bare å tenkte på det :)

Og nei, disse fargene passer godt på E30, bare vanskelig å finne den som passer best av de 3, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...