[space] Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 En Marrakech Braun du sikkert har sett Porsche Macadamia metallic: Den Porsche brunfargen er griselekker på 997 targa hvertfall. En sikker vinner Sephang: Marrakesch: http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... -_E39.html
winchester Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Søøøren så nydelig sepang fargen var der da
FTE Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 ...og det var visst Marrakerch Braun. Faen ta deg FTE LoL Men stemmer fortsatt for Sepang jeg. Tror kanskje en blåfarge blir litt "en i mengden" i forhold til Sepang Bronze. Men din bil da
winchester Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Hehe Vi får se, vi får se! Bilen blir mest sannsynlig lakket innvendig i dørene, bagasjerommet og panseret i morgen.
///Thomas Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 M3 e92 GTS fargen, vet ikke hva den heter, men den ei jo helt verst!!!!
Torek Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 M3 e92 GTS fargen, vet ikke hva den heter, men den ei jo helt verst!!!! Helt verst harry, spør du meg, hehe..
///Thomas Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 M3 e92 GTS fargen, vet ikke hva den heter, men den ei jo helt verst!!!! Helt verst harry, spør du meg, hehe.. Hvis den er sliten og alt henger og slenger, og wunderbaumen tyter ut av døra, så ja, da er det harry... Men hvis den er clean og strøken med bur og lagt i bakken med noen tidsriktige BBS'er så e det snadder
winchester Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Kunne fungert på en banebil, men er ikke den looken jeg går etter, dessverre.
fizn Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Hva med lik farge som Leif Harald hadde på sin E30 da? Er ikke sikker hva blåfargen heter, men.. Bilde her
winchester Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Prøvde å få blandingsforholdet til fargen av Leif Harald for over ett år siden, var ikke mye villig til å gi den bort, hehe. Har allerede bestemt meg for farge, så dere skal slippe å komme med tips. Valget forblir hemmelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå