robbern Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kan kanskje være like greit, BBS LM replica i 18x8,5 ET35 med 215/40/18 burde sitte som et skudd.. Noen som vet om man får en leppe eller splittere til performancefangeren? Eventuelt kunne det gått ann å laget seg en home depot leppe, men så var det å få tak i sånn de bruker da..:/ http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... -Depot-(HD)-Lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Siden det er forskjellige nyrer på denne og original fanger har jeg kjørt med chromenyrer en stund nå, men idag har jeg fått på svarte igjen og det er så utrolig mye penere.. Ellers har jeg fått tak i et sett ekstra baklykter, men disse har blitt tonet helrøde med lakk og jeg må få av det på en måte.. Har prøvd med whitespirit, men funka veldig dårlig.. Noen tips? Planen er å få av rødtoninga og tone de mørke selv.. Har også sendt mail på en aerodynamik takvinge, m-sport ratt og muligens en m-sport bakfanger. Håper jeg får tilslag på noe av det hvertfall! Håper også på en tur på Rudskogen til helga på banekjøring, bare jeg tør å komme meg utpå igjen.. Har lagt av 17"ere med R888 av en kamerat, men de blir nok ikke testet før til våren. Lite bilder, men det kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hvem sier at 1 serie ikke er praktisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ojos Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Hei! Hvor kjøpte du performance fangeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Flott bil! Eg har ein 118d med 143hk, men eg får 205hk og 400nm om eg omprogramere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Jeg kjøpte den brukt av en venn. Men sjekk ut tysk ebay, skal være endel tilgjengelig der vil jeg tro. Da har du i tilfelle funnet en som tar ut mer enn det som er vanlig av de motorene, men det er jo bare å kjøre på! Du kommer ikke til å angre, blir som en ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Mhm, akkurat nå føles bilen ganske død men kanskje ikk så rart når silviaen hadde 330hk og 330cd hadde 245:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ojos Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hva slags felger har du? Jævlig fete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Tomason TN1: http://tomason.de/tn1_gallery.php?catid=9 Takk for det! De sorte BBS replicaene er forresten til salgs om noen er interessert, selges til førstemann med 6000,- uten dekk. Gått i underkant av 100 mil, som nye. Nypris 2995,- pr felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ojos Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hvor store er BBS replicaene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 18x8 ET38! Bare å gi beskjed om man er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Er på jakt etter noen som kan kjøre en full polering + voksing av bilen, masse vaskeriper og et par steder hvor andre biler har vært borti meg. Tror det skal være greit å få disse bort. Holder til i Sarpsborg/Fredrikstad, så greit om du også gjør det. Har dessverre ikke lokale tilgjengelig, så dette må du stå for, eventuelt stå ute. Gi meg en beskjed her eller helst send meg en PM, så avtaler vi tid, sted og pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Bilen skal selges denne våren, send PM eller SMS til førtisju 393501 om det skulle være av interesse. Kilometerstand er nå i underkant av 90 000,-, nettopp service med bytte av bremser og EU uten feil. Selges med hjulsett av ønske, sølvhjul med Kumho, originale 17" med Toyo R888 og vinterdekk. Bilder av bilen ligger i tråden, nye kommer når våren er her og bilen er vasket og polert skikkelig. Ser for meg ca 150 000,- uten at jeg har sjekket markedet veldig nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Huff, denne fikk jeg skikkelig lyst på! Utrolig fin 1-serie, Performancefanger og japanrot = win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå