Gå til innhold

BMWCCN Vålerbanen 11.-12. september 2010 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høyst usikkert for min del.

Gatebil samme helga... Bevisst?

Det er alltid samme helga...det er de datoene klubben får tildelt av baneeierne.

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal bli med, selvom jeg faster den tida! Må jeg ha hjelm?

Du trenger hjelm kun hvis du skal kjøre frikjøring. På familiekjøring er ikke hjelm påkrevd.

Skrevet
Hvis det fortsatt er plass i bilen din Dr_S er jeg med? Booket du dæbbælrum?

Det er plass i bilen, Bjørn! :mrgreen: Skal booke dobbeltrom ja + ekstra kasse Tuborg på rommet ;)

Skrevet

Blir ikke til at jeg rævkjører stakkars gamle bilen på banen igjen i år, drakk en hel del olje utpå banen der og la blårøyk og flammer bak seg hele tida.. Håper jeg får sjansen til å bli med noen kompiser som skal kjøre for turens skyld!

Litt av røyken..

9132_272202935340_801705340_9070911_7277652_n.jpg

9132_272202940340_801705340_9070912_7377745_n.jpg

Skrevet
Noen som skal ta turen helt fra Stavanger? Jeg skulle ha fått fraktet 1stk csl diffuser og 1 sett med Carbon tåkelys til Vålerbanen fra Stavanger. Pm meg om du har mulighet:)

Skal muligens oppover en tur, litt usikker enda. Dersom jeg skal opp skal jeg sannsynligvis innom Stavanger/Sandnes i løpet av uken før, så kan nok få ordnet noe i såfall :)

Regner med at det blir tur ja.. Har meldt meg på førerkurset på fredag en også så satser på at det blir bra.

Håper på å få sitte på med deg en runde rundt om jeg skal opp jeg også :wink: Innbiller meg at den bilen din flytter greit på seg hehe

Skrevet
Høyst usikkert for min del.

Gatebil samme helga... Bevisst?

Mhm... Kjedelig det er samme helg ja, spørs hvordan oppmøtet blir da ja. Hadde egentlig litt lyst til å dra på Rudskogen... Må vurdere denne litt videre, men jeg må si jeg er egentlig mer fan av de mindre (intim:P) treffene ;)

Skrevet

De forskjellige treffa har hver sin sjarm. På CCN må du nesten kjøre for å ha det gøy, mens på Gatebil skjer det noe hele tiden man kan se på.

Går an å dra på begge. Er ikke langt å kjøre :wink:

Skrevet
Hvis det fortsatt er plass i bilen din Dr_S er jeg med? Booket du dæbbælrum?

Det er plass i bilen, Bjørn! :mrgreen: Skal booke dobbeltrom ja + ekstra kasse Tuborg på rommet ;)

haha... :rompe::police:

Skrevet

Jeg har veldig lyst nedover å kjøre, noen som kan si hva som må gjøres da? ser noen skriver noe om førerkurs ? Er det bare å komme nedover å ha med hjelm å si du skal kjøre, eller hvordan er det ?

Skrevet
Frister å ta turen egentlig, lenge siden jeg har vært på noe treff nå.

Hmm, vurdere..

På tide du kommer deg på treff ja, hadde vært hyggelig å se Z'en rusle rundt banen igjen ;)

Skrevet
Jeg har veldig lyst nedover å kjøre, noen som kan si hva som må gjøres da? ser noen skriver noe om førerkurs ? Er det bare å komme nedover å ha med hjelm å si du skal kjøre, eller hvordan er det ?

Ok, her er checklist:

1. Førerkort

2. Registrert BMW (forhandlerskilt ved søknad tillates)

3. Medlemskort

4. Hjelm

5. Penger

Utover dette må selvsagt bilen godkjennes i en rask teknisk kontroll; lys, bremser/-væske, klosser, dekk, batterifeste. (Og en evt. dB test)

Etter innsjekk er det førermøte som alle må møte på hvis de skal kjøre frikjøringsheat. Gjelder ikke ved fam. kjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...