Dr_S Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Høyst usikkert for min del. Gatebil samme helga... Bevisst? Det er alltid samme helga...det er de datoene klubben får tildelt av baneeierne.
Dr_S Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Skal bli med, selvom jeg faster den tida! Må jeg ha hjelm? Du trenger hjelm kun hvis du skal kjøre frikjøring. På familiekjøring er ikke hjelm påkrevd.
Dr_S Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Hvis det fortsatt er plass i bilen din Dr_S er jeg med? Booket du dæbbælrum? Det er plass i bilen, Bjørn! Skal booke dobbeltrom ja + ekstra kasse Tuborg på rommet
FredrikE24 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Blir ikke til at jeg rævkjører stakkars gamle bilen på banen igjen i år, drakk en hel del olje utpå banen der og la blårøyk og flammer bak seg hele tida.. Håper jeg får sjansen til å bli med noen kompiser som skal kjøre for turens skyld! Litt av røyken..
Hans Wilhelm Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Hvis det fortsatt er plass i bilen din Dr_S er jeg med? Booket du dæbbælrum? Det er plass i bilen, Bjørn! Skal booke dobbeltrom ja + ekstra kasse Tuborg på rommet Nice to know
Ad|oS Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Noen som skal ta turen helt fra Stavanger? Jeg skulle ha fått fraktet 1stk csl diffuser og 1 sett med Carbon tåkelys til Vålerbanen fra Stavanger. Pm meg om du har mulighet:) Skal muligens oppover en tur, litt usikker enda. Dersom jeg skal opp skal jeg sannsynligvis innom Stavanger/Sandnes i løpet av uken før, så kan nok få ordnet noe i såfall Regner med at det blir tur ja.. Har meldt meg på førerkurset på fredag en også så satser på at det blir bra. Håper på å få sitte på med deg en runde rundt om jeg skal opp jeg også Innbiller meg at den bilen din flytter greit på seg hehe
Mjørgen Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 I he bestilt hotell fredag t søndag;) Gleda me t å bruke e28n litt
ullsokken Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Høyst usikkert for min del. Gatebil samme helga... Bevisst? Mhm... Kjedelig det er samme helg ja, spørs hvordan oppmøtet blir da ja. Hadde egentlig litt lyst til å dra på Rudskogen... Må vurdere denne litt videre, men jeg må si jeg er egentlig mer fan av de mindre (intim:P) treffene
Lars89 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 De forskjellige treffa har hver sin sjarm. På CCN må du nesten kjøre for å ha det gøy, mens på Gatebil skjer det noe hele tiden man kan se på. Går an å dra på begge. Er ikke så langt å kjøre
Ellingsen B. Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hvis det fortsatt er plass i bilen din Dr_S er jeg med? Booket du dæbbælrum? Det er plass i bilen, Bjørn! Skal booke dobbeltrom ja + ekstra kasse Tuborg på rommet haha...
Geir Anders Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Frister å ta turen egentlig, lenge siden jeg har vært på noe treff nå. Hmm, vurdere..
bmwstein Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Jeg har veldig lyst nedover å kjøre, noen som kan si hva som må gjøres da? ser noen skriver noe om førerkurs ? Er det bare å komme nedover å ha med hjelm å si du skal kjøre, eller hvordan er det ?
Dr_S Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Frister å ta turen egentlig, lenge siden jeg har vært på noe treff nå.Hmm, vurdere.. På tide du kommer deg på treff ja, hadde vært hyggelig å se Z'en rusle rundt banen igjen
Dr_S Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Jeg har veldig lyst nedover å kjøre, noen som kan si hva som må gjøres da? ser noen skriver noe om førerkurs ? Er det bare å komme nedover å ha med hjelm å si du skal kjøre, eller hvordan er det ? Ok, her er checklist: 1. Førerkort 2. Registrert BMW (forhandlerskilt ved søknad tillates) 3. Medlemskort 4. Hjelm 5. Penger Utover dette må selvsagt bilen godkjennes i en rask teknisk kontroll; lys, bremser/-væske, klosser, dekk, batterifeste. (Og en evt. dB test) Etter innsjekk er det førermøte som alle må møte på hvis de skal kjøre frikjøringsheat. Gjelder ikke ved fam. kjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå