janerik171187 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 topic sier igrunn alt trenger en av typen nederst til høyre på dette bildet, med den typen låsing. og verktøy til å montere de (går for hånd og menne ) skal på en av disse felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Huggere, eller faktisk rett å slett EBAY. De koster en GOOOD DEL nye.. Bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Slakt meg gjerne hvis jeg tar feil, men jeg mener bestemt at Koed og GS selger disse senterkoppene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 www.partsandretards.com/Håkon Sandberg... Ingen over ingen ved siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 http://www.partsandretards.com/Håkon Sandberg...Ingen over ingen ved siden... Bra med fornøyde kunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 http://www.partsandretards.com/Håkon Sandberg...Ingen over ingen ved siden... Bra med fornøyde kunder Er det virkelig det? Jeg vurderte å kjøpe noen ringer til bbs felger jeg har ved han., Men har hørt han er ganske treig med levering etter han har fått pengene.., Noen som vet om det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Tror jeg har liggende en sånn 5 kantet sak til å skru opp disse senterkoppene. Jeg trenger den ikke, BBS felgene mine er stjælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ring autogrip, de er forhandler av BBS felger... Utover det, så er Ebay det beste forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Det kan ta litt tid med levering etter pengene er betalt ja, så haster det er vel løsningen ebay Tror jeg ventet 2 måneder på senterkopp nøkkelen min og en panserbh jeg bestilte fra parts and retards. Men hadde ikke hastverk, og fikk jo det jeg bestilte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Mener disse koppene koster under 200,- pr stk hos BMW. De som bor nært en forhandler sparer jo også endel frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 http://www.partsandretards.com/Håkon Sandberg...Ingen over ingen ved siden... Bra med fornøyde kunder Er det virkelig det? Jeg vurderte å kjøpe noen ringer til bbs felger jeg har ved han., Men har hørt han er ganske treig med levering etter han har fått pengene.., Noen som vet om det stemmer? Det er helt feil, men av og til får ikke vi varen opp fra Tyskland eller ting må produseres. Om vi har det på lager så sender vi samme dag, men når det gjelder spesielle ting slik som dette så må man regne med å vente litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Yes Håkon men da skaffer du vel senterkoppr til BBS RS2 (700) også da? Sendte deg Mail i sommer via Finn men fikk ALDRI svar mine ble stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Yes Håkon men da skaffer du vel senterkoppr til BBS RS2 (700) også da?Sendte deg Mail i sommer via Finn men fikk ALDRI svar mine ble stjålet Nå svarer jo vi på alle mail vi får, det kan jo hende at den du sendte ikke kom fram eller at vår mail ikke kom igjennom hos deg. Det hender vet du. Men vi har primært deler til RM og RS, ikke til de nyere modellene desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Ok. Så ikke RS2? autogrip mener at de er helt ute av produksjon. Men det dukker på ebay.de i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Tror jeg har 3 slike kopper + verktøyet til å ta de på og av. Hvis du er interessert kan jeg sjekke etter : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå