Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sant det [space] : )

Skulle ønske det var noen som hadde kjennskap til denne bilen. Da den er gått langt er det avgjørende om den er godt brukt eller pent brukt for min del :D

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Denne tror jeg du kommer til å ha det mye gøy med. Litt synd den har gått over 200, men generelt er jeg veldig fan av individual biler, elsker min egen og får mye skryt av den ;)

Skrevet

Ja, jeg liker den kjempe godt, i dag sender jeg bortover slekt for og se på den. Det blir avgjørende om jeg skal ha den eller ikke.. Litt synd med km stand. men så er det jo veldig billig også! :)

Skrevet

Hva vil en Individual utgave si? Hva er forskjell fra en standard E39/E46?

E46 er flotte biler og veier mindre. Sikkert mer populær for ungdommen. E39 er meget behagelige å kjøre, men de veier litt for mye egentlig. Veier vel 100kg/200kg mer enn en E34 for eks.

Hvis du skal se på E39'en, ville jeg sjekket opp klimaanlegg(om den har det),antispinn/abs'enheten og airbag'en. Desse tingene klikker ofte. Jeg har alle de feilene der, og de irriterer meg grønn! Klimaanlegget kan slå seg på for fullt og være umulig å stille ned,med mindre du skrur det av. Også kan den stå på når bilen er AV og LÅST! Det tapper med andre ord batteriet en del for strøm.

Lykke til med kjøp, og hold oss oppdatert!

Skrevet

E46 er flotte biler og veier mindre. Sikkert mer populær for ungdommen. E39 er meget behagelige å kjøre, men de veier litt for mye egentlig. Veier vel 100kg/200kg mer enn en E34 for eks.

Hvis du skal se på E39'en, ville jeg sjekket opp klimaanlegg(om den har det),antispinn/abs'enheten og airbag'en. Desse tingene klikker ofte. Jeg har alle de feilene der, og de irriterer meg grønn! Klimaanlegget kan slå seg på for fullt og være umulig å stille ned,med mindre du skrur det av. Også kan den stå på når bilen er AV og LÅST! Det tapper med andre ord batteriet en del for strøm.

Oi dette hørtes skikkelig plagsomt ut. Burde du ordne på eller koble fra hele anlegget?

Individual sier vell sitt.. som JEG har forstått; (korriger meg om jeg har feil) Det er vell på en måte en sjelden utgave, må registreres/godkjennes av BMW som individual for at den korrekt skal få bære navnet. Ofte har fargen mye å si på disse, som min som er veldig dyp lilla metallic (mora metallic, ikke mange som har), en Individual farge. Tror også ekstra utstyret og fargen på interiør kan ha litt å si.. så alt i alt at det er få eller ingen som er KNALL lik som akuratt denne orginalt fra BMW. Synes personlig det er synd å tukle for mye med Individual bilene... føler den mister litt av Individual preget.

http://www.bmw.no/no/no/insights/explor ... idual.html

Skrevet

Oi dette hørtes skikkelig plagsomt ut. Burde du ordne på eller koble fra hele anlegget?

Individual sier vell sitt.. som JEG har forstått; (korriger meg om jeg har feil) Det er vell på en måte en sjelden utgave, må registreres/godkjennes av BMW som individual for at den korrekt skal få bære navnet. Ofte har fargen mye å si på disse, som min som er veldig dyp lilla metallic (mora metallic, ikke mange som har), en Individual farge. Tror også ekstra utstyret og fargen på interiør kan ha litt å si.. så alt i alt at det er få eller ingen som er KNALL lik som akuratt denne orginalt fra BMW. Synes personlig det er synd å tukle for mye med Individual bilene... føler den mister litt av Individual preget.

http://www.bmw.no/no/no/insights/explor ... idual.html

Sier bare sitt om hvor udugelig noen forhandlere kan være. De setter prisen 10-20 000 høyere enn privat. Og det forsvarer de med å si at de har fikset eventuelle feil etc. på bilen og tar service. Her har de tydeligvis ikke gjort den dritt. Kjørte 100-200 meter etter jeg kjøpte bilen, og da kom airbag varsellampa. 1 dag etterpå streika abs og antispinn. Virker som jeg ikke har fått inn pengene fra bilen jeg solgte til de heller.. At det går an. Tror jeg snart tar og ringer de og ber de bevise at de har betalt for gamlebilen.

Skjønner. Har sett executive utgave på E34. De er lekre iallefall! Der vet jeg iallefall at man har annet interiør,treinteriør og tlf integrert bl.a.

Skrevet

Individual er et eget program hos BMW. Du kan da bestille bilen fra fabrikk med dine egne fargevalg, utover det som tilbys til vanlig.

Det er kun disse bilene som er individual.

Det er en del skrekkelige eksempler på hvordan det kan gå når folk med 0 smak og for mye penger slår seg løs i valgene der, men også en del nydelige/tøffe eksempler.

Skrevet

Da kjøpte jeg bilen, er strålende fornøyd. å bilen er ekstremt velholdt.

Kjørte ca 60 mil med den i går uten noen problem.

Felgene blir byttet ut, men veit ikke helt hva jeg skal velge. Noen tips? har laget nytt emne om bilen på bilder - filmer - show off. Skriv der istede :D

Takker for all hjelp jeg har fått. :)

Skrevet

pass på bakakslingen på bilen den er bare søppel... ryker fortere enn svint.. det sammen gjelder div foringer bak... pass på rust rundt der fangerene er montert på sidene og rundt nyrene bruker å være dårlig lakket der fra fabrikken... morro bil og fin farge:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...