m0lliz Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 sant det [space] : ) Skulle ønske det var noen som hadde kjennskap til denne bilen. Da den er gått langt er det avgjørende om den er godt brukt eller pent brukt for min del
Bjorni92 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Bilen er pent brukt, har blitt brukt som pendlerbil såvidt jeg vet.
ullsokken Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Denne tror jeg du kommer til å ha det mye gøy med. Litt synd den har gått over 200, men generelt er jeg veldig fan av individual biler, elsker min egen og får mye skryt av den
m0lliz Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Ja, jeg liker den kjempe godt, i dag sender jeg bortover slekt for og se på den. Det blir avgjørende om jeg skal ha den eller ikke.. Litt synd med km stand. men så er det jo veldig billig også!
m0lliz Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor denne ikke er solgt?? Den er ca billigste 320 coupe'en du finner på nettet. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23536053
Erebus Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 kjøp den og få tak i noen orginale M felger, nydelig bil, men felgene var litt kebab..bra pris. men få en full NAF test på den FØR kjøp.
opeth84 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Hva vil en Individual utgave si? Hva er forskjell fra en standard E39/E46? E46 er flotte biler og veier mindre. Sikkert mer populær for ungdommen. E39 er meget behagelige å kjøre, men de veier litt for mye egentlig. Veier vel 100kg/200kg mer enn en E34 for eks. Hvis du skal se på E39'en, ville jeg sjekket opp klimaanlegg(om den har det),antispinn/abs'enheten og airbag'en. Desse tingene klikker ofte. Jeg har alle de feilene der, og de irriterer meg grønn! Klimaanlegget kan slå seg på for fullt og være umulig å stille ned,med mindre du skrur det av. Også kan den stå på når bilen er AV og LÅST! Det tapper med andre ord batteriet en del for strøm. Lykke til med kjøp, og hold oss oppdatert!
ullsokken Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Hva vil en Individual utgave si? Hva er forskjell fra en standard E39/E46?E46 er flotte biler og veier mindre. Sikkert mer populær for ungdommen. E39 er meget behagelige å kjøre, men de veier litt for mye egentlig. Veier vel 100kg/200kg mer enn en E34 for eks. Hvis du skal se på E39'en, ville jeg sjekket opp klimaanlegg(om den har det),antispinn/abs'enheten og airbag'en. Desse tingene klikker ofte. Jeg har alle de feilene der, og de irriterer meg grønn! Klimaanlegget kan slå seg på for fullt og være umulig å stille ned,med mindre du skrur det av. Også kan den stå på når bilen er AV og LÅST! Det tapper med andre ord batteriet en del for strøm. Lykke til med kjøp, og hold oss oppdatert! Oi dette hørtes skikkelig plagsomt ut. Burde du ordne på eller koble fra hele anlegget? Individual sier vell sitt.. som JEG har forstått; (korriger meg om jeg har feil) Det er vell på en måte en sjelden utgave, må registreres/godkjennes av BMW som individual for at den korrekt skal få bære navnet. Ofte har fargen mye å si på disse, som min som er veldig dyp lilla metallic (mora metallic, ikke mange som har), en Individual farge. Tror også ekstra utstyret og fargen på interiør kan ha litt å si.. så alt i alt at det er få eller ingen som er KNALL lik som akuratt denne orginalt fra BMW. Synes personlig det er synd å tukle for mye med Individual bilene... føler den mister litt av Individual preget. http://www.bmw.no/no/no/insights/explor ... idual.html
opeth84 Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Hva vil en Individual utgave si? Hva er forskjell fra en standard E39/E46?E46 er flotte biler og veier mindre. Sikkert mer populær for ungdommen. E39 er meget behagelige å kjøre, men de veier litt for mye egentlig. Veier vel 100kg/200kg mer enn en E34 for eks. Hvis du skal se på E39'en, ville jeg sjekket opp klimaanlegg(om den har det),antispinn/abs'enheten og airbag'en. Desse tingene klikker ofte. Jeg har alle de feilene der, og de irriterer meg grønn! Klimaanlegget kan slå seg på for fullt og være umulig å stille ned,med mindre du skrur det av. Også kan den stå på når bilen er AV og LÅST! Det tapper med andre ord batteriet en del for strøm. Lykke til med kjøp, og hold oss oppdatert! Oi dette hørtes skikkelig plagsomt ut. Burde du ordne på eller koble fra hele anlegget? Individual sier vell sitt.. som JEG har forstått; (korriger meg om jeg har feil) Det er vell på en måte en sjelden utgave, må registreres/godkjennes av BMW som individual for at den korrekt skal få bære navnet. Ofte har fargen mye å si på disse, som min som er veldig dyp lilla metallic (mora metallic, ikke mange som har), en Individual farge. Tror også ekstra utstyret og fargen på interiør kan ha litt å si.. så alt i alt at det er få eller ingen som er KNALL lik som akuratt denne orginalt fra BMW. Synes personlig det er synd å tukle for mye med Individual bilene... føler den mister litt av Individual preget. http://www.bmw.no/no/no/insights/explor ... idual.html Sier bare sitt om hvor udugelig noen forhandlere kan være. De setter prisen 10-20 000 høyere enn privat. Og det forsvarer de med å si at de har fikset eventuelle feil etc. på bilen og tar service. Her har de tydeligvis ikke gjort den dritt. Kjørte 100-200 meter etter jeg kjøpte bilen, og da kom airbag varsellampa. 1 dag etterpå streika abs og antispinn. Virker som jeg ikke har fått inn pengene fra bilen jeg solgte til de heller.. At det går an. Tror jeg snart tar og ringer de og ber de bevise at de har betalt for gamlebilen. Skjønner. Har sett executive utgave på E34. De er lekre iallefall! Der vet jeg iallefall at man har annet interiør,treinteriør og tlf integrert bl.a.
[space] Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Individual er et eget program hos BMW. Du kan da bestille bilen fra fabrikk med dine egne fargevalg, utover det som tilbys til vanlig. Det er kun disse bilene som er individual. Det er en del skrekkelige eksempler på hvordan det kan gå når folk med 0 smak og for mye penger slår seg løs i valgene der, men også en del nydelige/tøffe eksempler.
m0lliz Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Da kjøpte jeg bilen, er strålende fornøyd. å bilen er ekstremt velholdt. Kjørte ca 60 mil med den i går uten noen problem. Felgene blir byttet ut, men veit ikke helt hva jeg skal velge. Noen tips? har laget nytt emne om bilen på bilder - filmer - show off. Skriv der istede Takker for all hjelp jeg har fått.
Danniboy Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 pass på bakakslingen på bilen den er bare søppel... ryker fortere enn svint.. det sammen gjelder div foringer bak... pass på rust rundt der fangerene er montert på sidene og rundt nyrene bruker å være dårlig lakket der fra fabrikken... morro bil og fin farge:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå