DJ RS2 Matrix Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Dette er krise! Har samme problem i min E30 M3! Har du takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Spyl bilen inn i sprekken ved døren, og sjekk om det blir vått inne i bilen. Spyl kun der, da er det lettere å "feilsøke". Kan hende klisset som var der ifra før ikke var nok! Kan også være at der er lekkasje inn ved frontrute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Bah, blir så misunnelig når jeg ser folk har E46. Har skikkelig lyst på det selv! Pre-facelift helst, da jeg ikke har noe til overs for facelift, vet ikke hvorfor jeg hater den så intenst Få på noen større felger så skal du se du har kul bil! Liker hva du har gjort så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Jeg har aldri vært noe fan av mtech på disse, framfangeren er liksom ikke "hel" med den åpningen i midten Bare det er lavt nok så går det bra. Gå for 19" det er en bra størrelse på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Sjekk under, og se om det mangler en brakett, pleier som regel og sitte noen propper i understellet, hvis det blir luft i mellom gulvteppe og understell, så legger fuktigheten seg der, og teppe suger opp fuktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Garantert fuktsperren inni døra som har løsna. Se oppunder døra om det er fuktig mellom dørpanel og dør. Du posta et bilde av døra med den føkka vindusheisen... Er det høyre framdør? Har du satt på fuktsperra igjen og fått den skikkelig tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Den fronten var slettes ikke ille nei! Nevn et sted litt utenfor byene hvor det er bra veier Her er det ikke så ille blitt, mye asfaltering her i sommer. Gummi er kjekt ja, tror det fungerer dårlig på bare felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå