oddis Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Litt bilder fra søndag.. folk får si ifra om de ikke finner sleden sin, er ganske sikker jeg fikk med alle som var ute mellom 14-17. med E30 S14 turbo "my precious" og orange E30n. Inboard/Outboard film... Skal si Våler har lykkes med den nye 'nordslingan' Edit: Anbefaler alle å se bildene på CCN forum linken - de vises i mye større oppløsning der: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=620432 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Knallbra med bilder fra deg Oddis, som vanlig Edit: 8. August istedenfor 10. bare sånn for å være pirkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Joda det kommer seg, men linsa setter store begrensninger. Men men... når neste skritt på stigen, ett 400mm, koster 14k, da står man ei god stund på dette trinnet.. Dumt at bimmers komprimerer ned bildene så jævlig. Anbefaler alle å se bildene på BMWCCN siden, som viser bildene i mye større oppløsning! http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=620432 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 neeeeeeeei! hvis eier av meget fin blå ne-regga e30 leser dette, få av den ekle alu-vingen, bilen er jo knalltøff utenom det... hva tenkte du når den blei montert?!:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Kongebra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Synes faktisk den vingen så meget bra ut, enda det er sjeldent jeg liker slike dingser... Og da vant jeg konkurransen om åssen motor det satt i den! Hørte jo tydelig at det var en femmer da han dro på, men på tunggang inn i depotet hørtes det ikke slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Det er Stian Olsen som har den blå E30. Satt opp med 2.2 turbo ifra S4. Stian bygde også denne en gang i tiden: Tidenes E30 M3 Så derfor har han lov til å gjøre litt ekstremt på sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 syns det var ett bra treff på søndagen den rød e30-M3'n med carbonboks syns jeg fuska endel, er det normalt med carbonboks? uansett så gikk den fært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Den røde M3n er trimma kraftig (Fra 195 til 291hk tror jeg), og hele motoren er bygd opp på nytt med grommere deler. Carbonboksen har ingenting med fuskingen å gjøre fra eller til. Men den lager ekstra rå motorlyd/innsugslyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Da er filmen ute av den orange E30 S38B36n og E30 S14B23 turboen Som dere ser er det et eller annet som ikke er helt bra i S38n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Og etter hva jeg har hørt så kjørte han den i støkker kort tid etter 8. august ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 hehe, ble litt vel den første sladden ja ser jeg:) var nok ikke langt unna autovernet på snurren:P topp-pakningen gikk på den like etterpå, var vel samme kvelden:P toppen skal vel snart av og div deler byttes ut med noe mer gromt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Sitter en 325i turbomotor i den røde e30 m3'n, han tok ut org. motoren, og satt i en 325i motor, han liker det litt utenom det vanlige Har vært hos han og sett denne herligheten, fy for en rå bil! Den blå e30'n likte jeg! Likte faktisk "japsevingen" også, ble egentlig kledelig på den bilen.. Tøffeste bilen utpå bana der Ellers veldig bra bilder du tar oddis, nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Den røde E30 m3en fuska nok ikke mye, tror det var han som kjørte raskeste tid om jeg ikke tar feil? den blå synes jeg er dritt tøff! bra noen skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Er "my precious" din bil Oddis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå