Kny Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hei, noen som vet hvor man får kjøpt skiltholdere til nye skilt, UTEN noe reklame på? Har googlet, men finner ingen uten tekst.
DannyRS Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 biltema, men skiltene må overtales litt for å passe... har de selv..
Kobar Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 biltema, men skiltene må overtales litt for å passe... har de selv.. hva må man si til skilta får at dem glir i..? jeg har sliti med mine, og får dem aldri til å passe skikkelig
Superbeetle Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Om man pusser ned kantene i endene (på baksiden) av de nye skiltene så kan vel alle skiltrammer brukes Ellers så har jeg sett at de selger skiltholdere på trafikkstasjonen. Disse er helt sorte.
goty Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 150kr for nye skilt og holdere hos vegvesenet .)
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 De på Biltema er vel "krom", ser i allfall veldig jalla ut! Synes det er bra ut med Skiltplater på en BMW der BMW-forhandleren står på f eks Bavaria, Stenshagen osv. Samme for Audi med Audiforhandler logo på platene, men BMW med Møller plater f eks ser ikke bra ut. Synes jeg da, hver sin smak
Appelgren Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 150kr for nye skilt og holdere hos vegvesenet .) 160 betalte jeg, 40 kr for skiltplatene. Anyway, 40kr for helt svarte plater, dra dit og få strøkne er vel bedre enn og pusse og kutte ?
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Jeg går ut i fra at de har forskjellige typer! En type til de gamle skiltene, så en type til de nye med Norsk flagg i alu som er bitte litt bredere og de helt nye idiotiske tjukke plastskiltene som aldri passer i noen skiltholdere. Hadde sånne på BMWen, makan til dritt å få pressa inn i de vanlige skiltplatene vi hadde på Bavaria. Var også ett hvelvete på de nye bilene som blei registrert før vi fikk nye plater
Lars89 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Bare å pusse litt så smetter plast-platene inn i gamle holdere. Ting er ikke vanskeligere enn man gjør det selv Jeg foretrekker bimmers/ccn/vacn o.l skiltholdere. Noe som viser at man er entusiast.
Kny Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Aha, takker. Får stikke innom vegvesenet i morgen å kjøpe da
ullsokken Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Var hos vegvesenet for et par uker siden henta de ny skiltene mine. Så de hadde skilt rammer til 20kr pr. stk. Hva med BMWCCN skiltrammer? Jeg har de synes de er stilige. Såklart, litt teit kjøre med om man ikke er medlem.
DannyRS Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 hva må man si til skilta får at dem glir i..? jeg har sliti med mine, og får dem aldri til å passe skikkelig Brukte litt makt. Hadde skrudd på de nye skiltholderne fra før. Leverte selvsagt inn de gamle skiltene rett før jeg oppdaget kompatibilitetsproblemet. Ble litt dumt å kjøre fra vegvesenet uten skilt på, så banket de på plass. Var ikke klar over at man fikk kjøpt holdere hos vegvesenet, det er jo genialt.
Kny Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Er dessverre ikke medlem, men vil helst ha helt sort. Vil ha en helt clean bil, så skal lakkere skiltholderen i bilens black sapphire farge også tenker jeg, sammen med listene rundt
Wacman Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Var hos vegvesenet for et par uker siden henta de ny skiltene mine. Så de hadde skilt rammer til 20kr pr. stk.Hva med BMWCCN skiltrammer? Jeg har de synes de er stilige. Såklart, litt teit kjøre med om man ikke er medlem. Ikke verre enn å ha E39 med oransje blinkers og gamal-lyktene.. Kan selge deg "komplettering facelift 2000" lamper med gunstig rabatt,bare å si ifra Skiltplater til BMW kan dere få av meg, riktignok da med en logo på,men denne hjelper visstnok litt når bilen skal videreselgs,da det ser ut som bilen er godt ivaretatt.
ullsokken Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Var hos vegvesenet for et par uker siden henta de ny skiltene mine. Så de hadde skilt rammer til 20kr pr. stk.Hva med BMWCCN skiltrammer? Jeg har de synes de er stilige. Såklart, litt teit kjøre med om man ikke er medlem. Ikke verre enn å ha E39 med oransje blinkers og gamal-lyktene.. Kan selge deg "komplettering facelift 2000" lamper med gunstig rabatt,bare å si ifra Oi! Har vi begynt å mobbe orginal biler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå