Gå til innhold

Erik's E30 320i rat? Ny motor :)

CV-Erik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt tanken, men er rart at det er lyder foran og...

Litt teit om det er det, for opphenget var nytt i fjor...

Jeg har hatt defekt opphengslager og kjørt med dette en stund, rart det skulle begynne så brått, da mitt lager gikk til helvette startet det i det små, knapt nok at man merket det på vanlig kjøring. Så ble det jo bare verre og verre. Tilslutt hamret det voldsomt i tunellen.

Bytt toppakning tut og kjør

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37941645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm... Virker mer som at det kommer fra bakstillinga egentlig, men kan jo være lageret!

Det som irriterer meg mest er den lyden forfra som plutselig kom midt oppi det hele...! Lyden foran blir borte om man bremser og... Får prøve å få den på bukk iløpet av uka! Det som er dritt er at jeg er avhengig av bil nå... Møkk! :P

Ang 124, så har jeg tenkt tanken, og hadde vært en finfin bruksbil, men holder meg nok til BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste seg at alle bensinrøra er råtne, så jeg skifta ut den delen som lakk med en slange, men det tok ikke lange tia før det gikk lekk et annet sted! Men jeg handler rør en dag denne uka, så skal jeg prøve å få skifta de snart :)

Ellers så har jeg bare vaska og kosa med bilen! Spanderte en ny M girkule på den, da den gamle var helt ferdig :P

535i020.jpg

IMG_1542.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...