CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har tenkt tanken, men er rart at det er lyder foran og... Litt teit om det er det, for opphenget var nytt i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har tenkt tanken, men er rart at det er lyder foran og...Litt teit om det er det, for opphenget var nytt i fjor... Jeg har hatt defekt opphengslager og kjørt med dette en stund, rart det skulle begynne så brått, da mitt lager gikk til helvette startet det i det små, knapt nok at man merket det på vanlig kjøring. Så ble det jo bare verre og verre. Tilslutt hamret det voldsomt i tunellen. Bytt toppakning tut og kjør http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37941645 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Mhm... Virker mer som at det kommer fra bakstillinga egentlig, men kan jo være lageret! Det som irriterer meg mest er den lyden forfra som plutselig kom midt oppi det hele...! Lyden foran blir borte om man bremser og... Får prøve å få den på bukk iløpet av uka! Det som er dritt er at jeg er avhengig av bil nå... Møkk! Ang 124, så har jeg tenkt tanken, og hadde vært en finfin bruksbil, men holder meg nok til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kjøpte en E34 535i av en kompis i går, så denne blir avskilta og parkert en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Får bare gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Takker, Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Grattis, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Fiksa bensinlekasjen? Bilder av bilen? Gjort noe annet gøy med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Viste seg at alle bensinrøra er råtne, så jeg skifta ut den delen som lakk med en slange, men det tok ikke lange tia før det gikk lekk et annet sted! Men jeg handler rør en dag denne uka, så skal jeg prøve å få skifta de snart Ellers så har jeg bare vaska og kosa med bilen! Spanderte en ny M girkule på den, da den gamle var helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hmm.. Ja, sånn er det, gjorde det på Senatoren jeg brukte en stund, så fort man tok i rørene begynte det å lekke et nytt sted! Girkule gjorde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Gratulerer med bilen til Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Skjer det noe her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå