ogis Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 EG VIL HA DIFFSPERRE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Hmm, er det det samme som sperre på en e34? Lest litt her litt men forstår ikke bæret... forstår jo at åpen diff er søppel, og med sperre på 25% er nå et hjul snurrer rundt en gang og det andre 1/4. Noe i denn duren .. litt ot men finest disse og til e34? En e34 540 manuell... EDIT: Fant til e34 her!! 17 lapper var vel litt stivt... http://www.knk-tuning.no/product.php?id_product=8661 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Hvis noen lurer på quaife installasjon så kan jeg være behjelpelig med montering hos artic trucks, Eiki (Eirikur) er dyktig på dette med sperreinstallasjoner. Er stort sett det eneste han driver med på verkstedet Fikk du deg noen nye sommerdekk? Jeg som la om for deg på vianor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjamin84 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Nye sommer og vinterdekk er på plass vett, 18" Hakka R + diffen gjør bilen helt fantastisk på vintern Det er med et tungt hjerte at denne nå legges ut for salg: viewtopic.php?f=36&t=236802 Må vel bli voksen en gang jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Synd det da! hvis du får et lavere bud og kanskje vil selge uten bakakselen så har jeg en kompis som har veldig lyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjamin84 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Koster nok for mye å få tatt den ut og satt i orginaldiffen igjen frykter jeg Men han er hjertelig velkommen til å kjøpe hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Tenker på å bytte hele klumpen jeg gjort på et par timer med bilene ved siden av hverandre Han betaler 10.000 for byttet Han er over middels fornøyd med bilen sin så bytter nok ikke ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå