wicky124 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 hmm...jeg er iallefall megafornøyd med codan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Er litt skeptisk til Codan.. Ringte en fyr og ville ha meg til Codan, og rekna på det og alt var fint. Kom til å spare cirka 1000 i året så jeg takka fint ja og han skulle orden resten. Dette var i april\mai. Har ikke hørt noe etterpå, hverken telefon eller brev, så da holder jeg meg fint hos Gjensidige. Når det tilbakebetaler penger en gang i året så blir det like billig likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Jeg er 26 og var også for ung til forsikre bil i codan. Heldigvis finnes unison som gjør min forsikringsdag lettere. Håper bare ikke de hever prisene betraktelig når de har fått masse bmw kunder som fucker skadestatistikkene. Jeg har skiftet forsikringsselskap mange ganger så det ringer jevnlig folk fra andre selskap som vil gi meg nytt og bedre tilbud. Litt gøy når de "stolt" gir meg et godt tilbud og jeg må si som sant er, at du er faktisk nesten dobbel så dyr som det jeg har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 jeg sparte faktisk 20k i året på å bytte over til codan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 jeg sjekka med codan å det kom på 3k mer en if på bilen min så tror det varierer veldig hos codan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clo Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Jeg betaler ca 6000 til Codan, og har de andre forsikringene mine i Gjensidige. Gjensidige hadde tydeligvis oppdaget at jeg er NAF-medlem, men at jeg ikke hadde bilforsikring hos dem. Tilbudet jeg fikk var på ca 9500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå