Gå til innhold

BMW E46 328Ci Tilleggsprosjekt \ Skinnfarging

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få en helthet på alt bør du, etter min mening, farge deler av baksetet ditt svart, den midterste rekka på framsetene grå og dørsidene bak svart, slik at du får ett todelt interiør. Ellers meget bra! :)

Skrevet

ja men jeg er skeptisk til å farge setene slik ser du.. jeg vet ikke helt hvorfor men skal bare ta dørsidene og trekka bak i første omgang..... er skummelt detta ser du :P men jeg ser poenget ditt!

Skrevet

Okei, er bare å ta turen det:) Bilen står stille om dagen nå, en slange til turboen har blitt ødelagt:( er sikkert en simpel jobb å fikse, men er ikke noe bilmekaniker, så tørr ikke drive å fikle nedi motorrommet så mye. Her er hvert fall ett bilde av førersetet:) Tror det ville blitt kult som saltkjelen skrev, tofarget interiør. Men er jo veldig pent sånn det er nå da :D

pntsqkrrgv9m8axoofa6.jpg

Skrevet

Update :) sider bak tatt! :) Syns ikke det ble så verst dette heller, i tilegg fikk jeg støvsugd under baksetet og, tok jo ut hele skitten...

Fant ganske mye penger, løsnegler -(gud veit hvor de kom fra) og litt anna ymse .. :)

Anyways: Resultatet snakker for seg selv!

p2b3ldual91u1f60su36.jpg

7fbwdaskcjfrjtz8e2y8.jpg

6yfskhghauehbn8byakv.jpg

Comments please! :D

PS: det må bli innkjøpte svarte skinnseter bak, kan ikke lakkes for å få samme resultatet som originalt...

Skrevet

Tøft. :D

Hvordan er det å lakke bakste/ stoler tro? Ikke bra med hvit bukse da kansje? Når skal du lakke bakste da? Jeg har nemlig flere intr med teit farge.

Skrevet

Tror nok ikke jeg lakkerer baksetene, tror jeg får de trekt om i svart skinn som er helt likt framsetene, ellers kjøper jeg fra sverige. det å lakke setene går helt fint Yngve, no problem, smitter IKKE av i det hele tatt, men det er fargeforskjellen jeg tenker på :) blir litt, ikke synlig når det dørtrekk sammenligna med sete, men store ting sammenligna med små ting rundt, da synes lille forskjellen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...