BMWE30I Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Noe som vet hvor man kan få tak i denne instruksen??? Hadde vert kjekt å lese igjennom dette i tilfelle man blir stoppet, og politiet har gjort noe feil Hvis noen kan skaffe det legg det ut her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Har prøvd og google det, men finner det ikke:-( Øøøh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Jeg har da lastet den ned, så hvis du ikke klarer å finne den selv kan jeg sikkert sende den til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Har prøvd og google det, men finner det ikke:-( Øøøh? Hahah! den linken (dvs svaret ditt) er dagens Epic Win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 hehe, hadde vert fint om du kunne sende den ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Dårlig til å finne ting, men fant det til slutt:P legger ved en link, hvis noen andre er interesert i å vite hvordan politiet skal forholde seg når de har kontroll osv:-) http://www.forum.h4k.no/viewtopic.php?f=2&t=4745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Google er virkelig rocket science tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 jfgi som signaturen min sier Edit: Mista lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Nei, men har allerede rotet meg til 5 prikker, så trenger ikke flere:P men e vell lurt å bynn å ta det litt roliger: D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Nei, men har allerede rotet meg til 5 prikker, så trenger ikke flere:Pmen e vell lurt å bynn å ta det litt roliger: D hehe Ja er nok det ja, eller tenke litt over HVOR du råkjører og ikke burde råkjøre. bare spør Chris om det er kult miste lappen når man er ung.. såklart man kan miste av forskjellige grunner, må ikke råkjøre men uansett samme type "ukult"... *klappe lille stakkars Chris* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 men e vell lurt å bynn å ta det litt roliger: D hehe Bare kjøre nok på bane det, så blir det fort ikke så interessant å kjøre idiot på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 kjøre ikke som en idiot da men me litt uflaks så klarte jeg og bli tatt i 76 og 78 i 60 sona, og 79 i 70 sona.. og pluselige var det 5 prikker men ingen andre å skylle på enn meg selv da Så tar det extremt forsiktig for tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå