Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei. Jeg mottok en Aeorodynamikk frontspoiler fra Schmiedmann idag faktisk :) det kommer moms. Jeg betalte frontleppa på forskudd. (ca 1000.- Danske kroner) Og når den kom idag, så betalte jeg momsen på 289.-kr eller hva det var. Ble ingen toll eller noe mer å betale :) Jeg sparte menge tusen på å bestille der ;)

Skrevet

scmiedmann.no er forløpig ikke opp og går har jeg hørt.

scmiedmann norge ble med gs bildeler så danske hovedkontor prøver å finne en nye schmiedmann eier i norge.

så gamle schmiedmann er nå gs.

det står det på schmiedmann siden nå.

Skrevet
scmiedmann.no er forløpig ikke opp og går har jeg hørt.

scmiedmann norge ble med gs bildeler så danske hovedkontor prøver å finne en nye schmiedmann eier i norge.

så gamle schmiedmann er nå gs.

det står det på schmiedmann siden nå.

Ja jeg så det. Men ser ut til at det går fint å bestille fra danmark likevel. Er jo under halve prisen på e fleste deler der.

Skrevet
Hei. Jeg mottok en Aeorodynamikk frontspoiler fra Schmiedmann idag faktisk :) det kommer moms. Jeg betalte frontleppa på forskudd. (ca 1000.- Danske kroner) Og når den kom idag, så betalte jeg momsen på 289.-kr eller hva det var. Ble ingen toll eller noe mer å betale :) Jeg sparte menge tusen på å bestille der ;)

Høres bra ut, men hva kom frakten på? Og kom den til posten, eller med Fedex eller lignende?

Skrevet

Er kun mva på bildeler, ikke tollpliktig.

Skrevet

Høres bra ut, men hva kom frakten på? Og kom den til posten, eller med Fedex eller lignende?

Tror frakt of moms kom seg på tilsammen 450.-kr :)

Og de har rabatt for folk som bor i Norge nå pga den norske forhandlern er ute av drift ;)

Skrevet

Ny avdeling i Norge er oppe å går til 1. september.

Da flyttes lokasjonen til Bærum:)

Tror det skal avholdes "grand opening" 1. oktober der alt av BMW-folk inviteres til en kjempefest med grilling, noe godt i koppen, bilutstiling og masse gode priser som åpningstilbud :applause:

Skrevet
Ny avdeling i Norge er oppe å går til 1. september.

Da flyttes lokasjonen til Bærum:)

Tror det skal avholdes "grand opening" 1. oktober der alt av BMW-folk inviteres til en kjempefest med grilling, noe godt i koppen, bilutstiling og masse gode priser som åpningstilbud :applause:

count me in! ^^

Skrevet
...noe godt i koppen...

Håper da inderlig at det skulle være glasset.... :lol:

Kaffe kan man drikke hver dag hvorsomhelst :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Kom med dhl xpress til meg også.

Bestilte instruksjonsbok og skinn"bok"

Mva + levering kom på 245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...