øyvind bp Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Hei. Er det noen som har erfaringer fra Schmiedmann? Kommer det moms i tillegg til prisen som er oppgitt? Er frakten dyr?
bmwkizn Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 Hei. Jeg mottok en Aeorodynamikk frontspoiler fra Schmiedmann idag faktisk det kommer moms. Jeg betalte frontleppa på forskudd. (ca 1000.- Danske kroner) Og når den kom idag, så betalte jeg momsen på 289.-kr eller hva det var. Ble ingen toll eller noe mer å betale Jeg sparte menge tusen på å bestille der
Rodeglæppen Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 scmiedmann.no er forløpig ikke opp og går har jeg hørt. scmiedmann norge ble med gs bildeler så danske hovedkontor prøver å finne en nye schmiedmann eier i norge. så gamle schmiedmann er nå gs. det står det på schmiedmann siden nå.
øyvind bp Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 scmiedmann.no er forløpig ikke opp og går har jeg hørt.scmiedmann norge ble med gs bildeler så danske hovedkontor prøver å finne en nye schmiedmann eier i norge. så gamle schmiedmann er nå gs. det står det på schmiedmann siden nå. Ja jeg så det. Men ser ut til at det går fint å bestille fra danmark likevel. Er jo under halve prisen på e fleste deler der.
øyvind bp Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Hei. Jeg mottok en Aeorodynamikk frontspoiler fra Schmiedmann idag faktisk det kommer moms. Jeg betalte frontleppa på forskudd. (ca 1000.- Danske kroner) Og når den kom idag, så betalte jeg momsen på 289.-kr eller hva det var. Ble ingen toll eller noe mer å betale Jeg sparte menge tusen på å bestille der Høres bra ut, men hva kom frakten på? Og kom den til posten, eller med Fedex eller lignende?
S.Arnesen Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hei. Jeg mottok en Aeorodynamikk frontspoiler fra Schmiedmann idag faktisk det kommer moms. Jeg betalte frontleppa på forskudd. (ca 1000.- Danske kroner) Og når den kom idag, så betalte jeg momsen på 289.-kr eller hva det var. Ble ingen toll eller noe mer å betale Jeg sparte menge tusen på å bestille der Er kun mva på bildeler, ikke tollpliktig.
bmwkizn Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hei. Jeg mottok en Aeorodynamikk frontspoiler fra Schmiedmann idag faktisk det kommer moms. Jeg betalte frontleppa på forskudd. (ca 1000.- Danske kroner) Og når den kom idag, så betalte jeg momsen på 289.-kr eller hva det var. Ble ingen toll eller noe mer å betale Jeg sparte menge tusen på å bestille der Høres bra ut, men hva kom frakten på? Og kom den til posten, eller med Fedex eller lignende? Tror frakt of moms kom seg på tilsammen 450.-kr Og de har rabatt for folk som bor i Norge nå pga den norske forhandlern er ute av drift
HenrikE30+ Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Ny avdeling i Norge er oppe å går til 1. september. Da flyttes lokasjonen til Bærum:) Tror det skal avholdes "grand opening" 1. oktober der alt av BMW-folk inviteres til en kjempefest med grilling, noe godt i koppen, bilutstiling og masse gode priser som åpningstilbud
SweetBMW Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Ny avdeling i Norge er oppe å går til 1. september.Da flyttes lokasjonen til Bærum:) Tror det skal avholdes "grand opening" 1. oktober der alt av BMW-folk inviteres til en kjempefest med grilling, noe godt i koppen, bilutstiling og masse gode priser som åpningstilbud count me in! ^^
StigJ Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 ...noe godt i koppen... Håper da inderlig at det skulle være glasset.... Kaffe kan man drikke hver dag hvorsomhelst
øyvind bp Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Hei. Ser at det er et Schmiedmann verksted i Kungsbacka Sverige. Er det noen som har brukt det eller har erfaring med det?
øyvind bp Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Leverer smiedmann varene med posten eller med noe UPS lignende greier?
kravez Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Fikk pakke derfra idag, kom med DHL express, levert på døra. (Bor i Trondheim)
F 11 Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Kom med dhl xpress til meg også. Bestilte instruksjonsbok og skinn"bok" Mva + levering kom på 245
Stoppie_Master Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Jeg bestilte nullstiller til service og airbag og betalte litt mva. Kom med posten til meg... Kjekk nettbutikk, greit å ha flere seriøse gode levrandører til BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå