Sanux Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Har kjøpt inn ett sett med orginale e46 M3 19" felger og fikk vite at de som skal bak (9.5") er 5-serie innpress... vil de passe bak? De skal stå på en e46 320i sedan. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 de passer.. men stikker ut ca 1 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 hmmm får heve bilen til den evt ikke tar i skjermen (krysser fingrene for at de passer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 de tar ikke i skjermene, de stikker bare utafor... jeg har et bilde fra min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 woah... såpass har du senka din noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Selvfølgelig tar de borti skjermene! Så lenge bilen fjærer som den skal så kommer de til å ta borti en f.eks en hump eller med passasjerer baki... Heve bilen for at den ikke skal subbe ser så dumt ut at felgene ikke er noe kule lengre.. Edit: Er du 100% sikker på at de er orginale? Mange som tuller med det.. Org felgene har iallefall et innpress på rundt 22mm.. Over 2cm mer enn hva som er orginalt til din bil. Hvilke dekk har du på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 er ikke dekk på de atm, men tenkte å flytte over de jeg har på gamle felgene. 235/35 er temmelig sikre på at de er orginale, første som tilsa "orginalitet" var vekta på hver enkelt felg og det andre tegnet var det som stod inni felgene så jeg må mest sannsynlig valse for å få plass? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Jepp....! Må nok det, men med 235 eller 225 så er kanskje håp. Kanskje det holder med den kanten på hjulbuen. Den kan du forsåvidt bøye inn selv også.. Legg gjerne ut bilder, så ser vi fort om det er orginale;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 har de bmw stempel og bmw delenummer så er de originale. ikke verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Det der kommer til å bli tight fit på sedan, selv med 235-dekk. Valse må du uansett for å unngå subbing (regner med du har endel senk?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 har coilovers, men akkurat nå så er den "litt" lav bak valsing blir sjeldent fint syns jeg så er vel egentlig lettere å få bytta de to felgene på 9,5" i noen som er 8,5" skal ned å prøve å få tatt bilde av stemplene nu ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 eneste jeg skjønner er "Germany" og "Bmw" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Vet ikke om du vil kalle det flaks eller ikke, men felgene er ikke orginale! Da vil de nok passe bilen også.. Fine felger EDIT: Søkte på delenummeret og tror jeg har konkludert med at det er orginale felger alikevel, men det er ikke den smidde varianten. Noe annet jeg ser på at senterkoppene, de orginale passer kun i bmwfelger og de ser litt annerledes ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 er nesten så ille at jeg håper de ikke er det, for da har de mest sannsynlig ikke det innpresset bak EDIT: 8,5" har delenr 2229650 9,5" har delenr 2229660 når jeg googler det så får jeg opp feks: FRONT: 19X8"-offset +47 BMW Part No.2229650 and REAR: 19X9.5" - offset +27 BMW Part No. 2229660 hva er delenr til de orginale 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 er nesten så ille at jeg håper de ikke er det, for da har de mest sannsynlig ikke det innpresset bak hehe...som du ser så endret jeg mening litt Men de første sifrene i delenummeret manglet...Du må nesten bare prøve de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå