Gå til innhold

Orginale e46 M3 felger

Sanux
 Share

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig tar de borti skjermene! Så lenge bilen fjærer som den skal så kommer de til å ta borti en f.eks en hump eller med passasjerer baki... :wink:

Heve bilen for at den ikke skal subbe ser så dumt ut at felgene ikke er noe kule lengre..

Edit: Er du 100% sikker på at de er orginale? Mange som tuller med det.. Org felgene har iallefall et innpress på rundt 22mm.. Over 2cm mer enn hva som er orginalt til din bil.

Hvilke dekk har du på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke dekk på de atm, men tenkte å flytte over de jeg har på gamle felgene. 235/35

er temmelig sikre på at de er orginale, første som tilsa "orginalitet" var vekta på hver enkelt felg og det andre tegnet var det som stod inni felgene :)

så jeg må mest sannsynlig valse for å få plass? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har coilovers, men akkurat nå så er den "litt" lav bak :P

valsing blir sjeldent fint syns jeg så er vel egentlig lettere å få bytta de to felgene på 9,5" i noen som er 8,5"

skal ned å prøve å få tatt bilde av stemplene nu ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du vil kalle det flaks eller ikke, men felgene er ikke orginale! Da vil de nok passe bilen også.. :)

Fine felger :wink:

EDIT:

Søkte på delenummeret og tror jeg har konkludert med at det er orginale felger alikevel, men det er ikke den smidde varianten. Noe annet jeg ser på at senterkoppene, de orginale passer kun i bmwfelger og de ser litt annerledes ut...:)

a1w692vj3yymtznay7qm.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten så ille at jeg håper de ikke er det, for da har de mest sannsynlig ikke det innpresset bak :P

EDIT: 8,5" har delenr 2229650

9,5" har delenr 2229660

når jeg googler det så får jeg opp feks: FRONT: 19X8"-offset +47 BMW Part No.2229650 and REAR: 19X9.5" - offset +27 BMW Part No. 2229660

hva er delenr til de orginale 19" ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...