Gå til innhold

02 320dt M-tech II. Dippet osv.

Pelton
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter over 2 mnd ventetid kom hjulboltene fra GS idag. Og da de endelig kom var de totalt feil. Regner med de sender nye kjapt! :) Min første negative erfaring med GS, aldri opplevd noe sånt før, og har handlet der siden 2005.

Logget inn på BS for å se hvor langt panser-bh`en hadde kommet. Da jeg bestilte den 21.09 var den på lager. Status i går: varen plukkes. Sendte en mail og spurte når denne ville bli sendt? Siden jeg så de hadde den på lager.

Fikk svar i dag. Den ligger på lager klar til plukking.

Hehe... tar det virkelig over 2 uker å "plukke" EN vare å få den sendt... :roll:

Jaja, i dag tidlig kom det mail om at den var sendt :)

"Kjøpte" replica E46 M3 speil av Robbi3 her på forumet. Satt over penger, men etter litt undersøking regner jeg ikke med å se noe mer til verken speilene eller pengene. Virket seriøs, så sjekket for dårlig før jeg forhåndsbetalte. Dette er tydeligvis en hobby Robbi3 har. Skal sende asap, skal sende asap, klarte å slette alle pm`ene mine så mistet adressen din osv. osv.

Har også sponset deepfreezegear med et par splitter nye replica E36 M3 speil.

Penger kommer, skal bare ditt og datt, det er ikke jeg som skal betale dem osv.

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk takstativet på fredag. Fra USA. Og... der manglet nøklene. Artig. Det er det som er teit med ebay. Ikke like greit som å gå på den lokale butikken å bytte inn noe.

Men, låsen holder kun dekselet over skruene man setter fast stativet med. Så, regner nok med at det skal gå greit uten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet egr til egr bypass idag.

Bildene taler for seg.

qg2uuakky4imm3gsyc2a.jpg

Ble mer krefter fra 750 -16/1700rpm enn tidligere. Mindre turbolag. Utover dette merket jeg ikke noe særlig. Men gjør jo ikke dette for ytelsen, det er bare bonus. Innsuget så forøvrig overraskende bra ut.

Tok noen bilder etter en kjapp vask. Så dere får se hvordan jeg ligger ann. Tipper jeg blir ferdig med planene mine ca til vinterdekkene skal på :x:wink: Beklager dårlige mobilbilder.

Blir en runde med canon 450d når alt er å plass :)

BILDER SLETTET/FLYTTET TIL FØRSTE POST.

hei hvor i all verden fikk du tak i den bypass'n henn?? er meget intereset i en sånn.. og var det mye jobb?? hva vasket du av innsug??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay :) Nei er gjort på et kvarter :wink: Jeg rengjorde ikke innsug da det så bra ut. (veldig bra, i forhold til andre jeg har sett) Skulle gjerne gjort det uansett, så det vil nok bli gjort ved en senere anledning.

Men det er flere her på forumet som har vasket innsuget, og jeg mener å ha sett en bildeguide ett eller annet sted her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jepp :)

Har plukket alt av bilen. Hevet den, og satt på de deilige mega 16 tommerne med piggdekk :wink:

Like trist hvert år.

Alt ligger linet opp og venter på at april skal komme :)

Har planene klar tror jeg. Håper bare jeg klarer å være enig med meg selv gjennom vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Blir dyrt for deg viss du skal senke bilen mer og ha på splitterene! Jeg har knekt mine to ganger allerede og har ikke senket mye, selv om jeg kjører forsiktig... Men jeg liker planene dine! har du valset hjulbuene bak? Evt. hvem skal gjøre det?

Men vær så snill å ikke putt fullt av tilfeldige klistremerker på bilen.. Det ser så jalla ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får se hvor mye det går :) Har "skvettlappene" som stikker ned under fangeren som målestokk, de subber pr. i dag bare i grove tilfeller, så tåler litt til :wink:

Har alltid syns at klistermerker var jalla, jeg og. Men har fått en dragning mot det av for mye sufring på stanceworks, stance:nation, canibeat, osv. :lol::oops:

Har ikke bestemt meg helt enda, men litt blir det. Og de vil ikke bli klistret i full fart, tilfeldig over hele bilen :wink:

I kveld har jeg koset meg i kjellerboden med 80/90-talls DTM filmer, og pusset på sommerfelgene :)

Felgene kunne jeg forøvrig kanskje ha tenkt meg å bytte ut, ettersom de er blitt mer vanlige her til lands enn ribbe på julaften. RS replicaer, Borbet A, BBS RC, i 17" ja du leste riktig -17"- frister :D Men det får nok vente.

Meget korrekt den coupeen din Frode!

Edit: Ja, skjermene ble valset mens bilen gikk i tyskland. Hadde vært arti å sett hvilken dekkutrustning den hadde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...