Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

316 eller 318? Det står 1.9liter i annonsen, men faceliften kom jo aldri med den motoren.

Enten er det 316i 1,8 med 115hk eller 318i 2,0 med 143.

Heller vel mot 316i her ja.

Skrevet

Syntes da denne så ryddig og fin ut. Seff, lyktene kunne vært penere og noen småting, men det er ikke noe problem. Absolutt en flott bil! Hadde det bare vært sekser ; ) Men da blir prisen der etter også .

Skrevet
3 - serie E46 3 serie (98-04) sedan 316i 1.9. Chassi: KC16506. Prod. dato: 2001-12-01.

Hmm... Da lærte jeg noe nytt i dag ser det ut til. Så det var altså noen facelifter som kom med de gamle motorene altså?

Trodde de fikk nye motorer også samtidig med front og hekk.

Jeje. Alltid kjekt å få litt ny input i hjernebarken :applause:

Skrevet
Direkte link :wink:

Ville prøvd å funnet et litt "ryddigere" eksemplar om jeg var deg. Tydelig ungdomskjørt denne her.

HVa er galt med denne da? og at den er ungdomskjørt ? det vil si at du bare kan kaste din bil når du skal selge den ? siden den er ungdomskjørt og da er det jo ikke noe å ha ?

Ungdomskjørt ser jeg ikke på noe problem, i alle fall ikke med en 5 serie. bare positivt. er han litt interesert i biler. så har han nok bare tatt mer vare på denne , en ein mann\kvinne i 50åra gjør :wink:

Skrevet

Bilen min er bare å kaste uansett den :wink:

Ikke noe direkte feil med den , men var litt tilfeldig satt sammen. Billige lykter, E36-speil, flipskjerm og manuelt klima gjør at den fremstår noe "billig". Bedre å kjøpe en som er ferdig styla eller dønn original.

Minus at det er den gamle motoren også.Bruker mer bensin enn den "nye" 1,8. Forbruk må da være en av få grunner til å kjøpe 316i?

Finnes uansett bedre kjøp

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23021522

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23536053

Skrevet

Se det heller på denne måten: Her er det deler å selge. Alltid noen som vil ha "billige" stylingdeler og flippskjerm.

Skrevet

Trenger nok (dessverre) ikke være en ungdomsbil nei. En i 40årene her ute har samme bil, men 318d. Litt senket forran, lexux-lookalike baklykter, vinge og bakrutesenker. Samt noen svarte stygge 5-eikere og litt dilldall med lys :lol: Ser jo ikke ut i natta med bind for øynene en gang. Men den er meget godt holdt og bærer ikke preg av noe. Er nok bare noen som har kommet i feil veibane og ikke klart å snu før d var for sent :lol:

Skrevet

Såg fin ut denne da! :)

Syntes overhodet ikke den såg så herjet ut! Den er jo bare eid av en form for entusiast, ser jo klart det på f.eks anlegget. Han har bare ikke så god smak når det kommer til baklykter og speil.. Føler det er litt av den typen som ikke vil ha de orginale delene, men samtidig ikke er villig til å betale for f.eks orginale speil.. er mange av de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...